Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1083 besök totalt |
Rejsing filmer.
Kan vi inte lägga en tråd med länkar till roliga Film klipp (bil relaterade då;-) Har sett att det har förekommit en del kul klipp här men det är lite pyssligt att hitta dem när man väl sitter hemma och kan titta på dem. Eller är jag ensammen om att tycka det ![]() _________________ Varför köra nytt när det finns gammalt ![]() |
||||
Jag har några vänner nere i Ä-holm som sitter på Brett(smalband) som du kan få gå hem och titta på filmerna hos ![]() ![]() Annars så får vi väl vänta på dig då ![]() _________________ Varför köra nytt när det finns gammalt ![]() |
||||
*HARKEL* ![]() |
||||
Hehe, är det 02-ligan så vet jag inte om jag vill gå hem till dem, de brukar hacka rätt friskt på oss bättre vetande (E30-åkare). Jag vet dock vilken bil de brukar välja när det skall åkas fort ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||||
Nääää... det är ju fel.... det är väl den som de väljer när de ska köra länge.... Och inte fort ![]() Fast de är trevliga och engagerade..... bra killar ![]() ![]() _________________ Varför köra nytt när det finns gammalt ![]() |
||||
Helt rätt Micke!
![]() -Åker man långt blir det i en e30, ska man ha roligt ska man åka 02 ![]() Nu är det nära med den gule. Om jag lyckas få tag i allt kanske det blir uppstart till nästa helg ![]() |
||||
Så den nya bilen kommer inte bli kul då eller... ![]() *blir så trött på personer som har allt men inte förstår ett skit om VAD de har* ![]() ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1083 besök totalt |