Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 6413 besök totalt |
Roliga Personliga regnummer
Satt och funderade på roliga personliga regplåtar med rejs-anknytning, först tänkt till egna bilen men det känns lite väl saftigt med 6000:- för 10år. ![]() några exempel iaf. GOCART L8APEX APEX RINGEN (upptaget) REJSA Några andra roliga? ![]() |
||||||||
Brorsan hade MPOWER på sin M3 SportEvo!
![]() Tyska Polisen hade vissa synpunkter på att han åkte runt med en sådan skylt, innan han lyckades överyga dom om att det faktiskt var lagligt i Sverige! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||||
Inte tusan är det värt o lägga pengar på IMo... men här är några ord jag gillar (även om jag nog inte skulle sätta dom på bilen
![]() SVÄNGER KURVOR KUL KUL-TUR BANÅKABIL RACERBANA SLALOMBIL KÖRGLÄDJE KURVBIL .... oj det måste finnas många fler ![]() _________________ ![]() |
||||||||
På sådana så förekommer det ju både 911 RS och RS 911 annars! När "Dr Pehrson" körde med sin på ringen, så smälte den bakre nummerskylten av värmen, så att den blev alldeles krokig! Såg rätt balt ut! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||||
Lite enkelspåriga skyltar:
![]() ![]() 911RSR 911CUP 911RS (upptaget) 964RS 911C2 964C2 911 (upptaget) 964 BOXER6 Raceförare: SENNA (ledig, men borde ju ej få gå att registrera ! > ![]() ALESI FANGIo (upptaget) SCHUMI (upptaget) ENZo (upptaget) Ringenanknytning: T13 BTG (kan man ju lägga en valfri siffra efter om man vill posa lite, men siffror under 7 är väl lite magstarkt!!!) XMUHLE Hur orkar jag.... ![]() ![]() ![]() _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||||||
http://www.bmwpower.nu/galleri/uddab
Fin skylt där ![]() inte för att deras fotoshopkunskaper är på topp (man ser juh hur djävla fejk det är när det inte ens är samma bil på dom två olika...) men den va lite rolig tyckte jag ![]() |
||||||||
Satt på sport quattron, men det är 7 bokstäver/siffror så den finns garanterat inte i verkligheten. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||||
Fel av mej, 2FST4U tänkte vi ha ![]() |
||||||||
2FAT4U är ledig, vill du skicka in en intresseanmälan? ![]() Daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||||||
I8U4LU är ledig, vill du skicka in en intresseanmälan?
Liiiiiiiiiiiteeeee jobbig ordrebus kanske och något långsökt. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||||||
|
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 6413 besök totalt |