Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1133 besök totalt |
Samträffen Kinnekulle i Juli
Är det någon som vet vilka klubbar som kommer att vara med och arra? Förra året gick jag med i TXM för att kunna åka med min BMW, nu har den klubben lagt ner. Vilken annan märkesoberoende klubb kommer att vara med i stället? BMWCS (SC) är tyvärr inte med. Lazzat kanske? Nån som vet nåt? /Anders C _________________ /Anders C |
||
Har undrat över det osså. Just nu är det väl bara GTI o Opel som skriver på sina sidor om träffen? Inte ens Saab o Volvo har jag sett nåt om... Nån som vet lite mer ? Vore ju perfekt om Lazzat gick med som delarrangör!!!!
_________________ ![]() |
||
Lazzat?
Blir det inte de klubbar som kallar sig "Märkesklubbar i samarbete" eller så? Är bara gissningar från min sida, men var det inte så förra året? Iaf blir det en rolig träff, rdäcken ska slitas då! ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||
Jomen eftersom TXM inte finns längre.... de var ju medarrangör förra året. Vore ju kul om det var någon bilmärkesobunden klubb med i smeten :-) Annars får ju inte jag komma :-( _________________ ![]() |
||
Tänk om Lazzat kunde vara med och arra tex, och alla här på forumet gick med i Lazzat och dök upp på träffen. Det skulle vara kul det (förutom att det är rätt gott om bilar och köer på träffen som det är
![]() /Anders C _________________ /Anders C |
||
Hmm tyvärr är det inte för troligt att det blir fler klubbar än det samarbetet som finns mellan våra märkesklubbar alltså Saab, Volvo, Opel och VW. Fyller upp banan tillräckligt bra med endast dessa klubbar.
Vi i Opel Sport Club ser gärna nya medlemmar dyka upp och leka med oss andra smågrabbar(och stora också i vissa avseenden). Bara att köpa en Opel och bli medlem(på plats går bra) så får ni många tillfällen att köra. MVH Lorant Träffansvarig Opel Sport Club _________________ Lorant Szekely |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1133 besök totalt |