Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 7730 besök totalt |
Nu har det äntligen hänt lite med bilen!
![]() I helgen som gick så var jag och hälsade på Andreas som hjälpte mig att byta stötdämpare och fjädrar! Det krånglade lite grand för oss så det tog nästan hela dagen. Det visade sig att stötdämparfästena var en mm för små, tydligen så skillde det lite mellan årsmodellerna (84-85). Som tur var så kunde Andreas kunniga bror hjälpa oss! Stort tack till Andreas och hans bror ![]() Bilen blev precis som jag ville ha den dvs lagom hård för både gata och bana. Och givetvis är den ju lite vackrare nu när den är lite lägre ![]() Bild kommer ![]() _________________ ![]() |
||
Snygga stolar! Vad fick du ge för dem och var hittade du dem? *nyfiken* |
||
Tackar, jag gillar de också!
Jag köpte de begagnade av en kille som importerat de från USA. Jag har inte lyckats klura ut vad modellen heter och var man köper de (letade lite innan jag köpte dem). Jag fick ge 4500, ganska lagom tycker jag! _________________ ![]() |
||
Törs nästan svära på att "Underground Car Style" (011-16 01 69 enligt eniro.se) här i Nrkpg har dessa stolar. Vad de däremot inte verka ha är en hemsida så jag kan inte länka till dem. De hade iaf något snarlikt i skyltfönstret för ett tag sedan. Priset minns jag dock inte. M.v.h. Uffe _________________ Ulf Lögdberg |
||
Det ser fint ut!
Kul att höra att du är nöjd med fjädrarna och dämparna! Hoppas även att de känns bra på banan! OT I Jag skickar över bilderna som jag tog såfort som jag fått mitt bredband att fungera. De är dock av dålig kvalité. OT II Förstår inte heller varför bilderna du länkar till inte vill bli riktiga länkar.... ![]() |
||
Gött! Det gör inget att det inte är den bästa kvalitén, de är ju trots allt 3 st 944 samtidigt på bilderna ![]() Min dator och jag hatar varandra det är säkert därför det inte fungerar ![]() _________________ ![]() |
||
Gjorde bilderna till länkar istället.. se om det funkar.. Japp det funkade bättre.. klicka på länkarna så får ni upp bild _________________ //Pierre Broberg Mercedes C180K |
||
Just nu bor jag i london sa det hander inte sa mycket med bilen...
Men imorrn ska jag kolla pa Clarksons utstallning har i london, den ar bara 300 meter fran min lagenhet ![]() ska forsoka lagga upp lite bilder sen! _________________ ![]() |
||
Bilen besiktigad nu, fick anmärkning på högt Co (6,2). Men det är fixat nu och ombes blev godkänd!
Har även monterat fast min nya ljuddämpare, blev inte så snyggt som jag hade hoppats men det är gött ljud ![]() Kanske låter aningen för högt för banmötena men jag fick en insats till som gör att den inte väsnas så mycket. ![]() _________________ ![]() |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 7730 besök totalt |