| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Clutch för 944 TURBO + massa 944 prylar..
|
1063 besök totalt |
|
Har en stk begagnat clutch (lamell, tryckplatta, utlösarlager) och även svänghjul och vev till 944 Turbo. lamellen är ungefär 50-60%, och mätt till att vara 8.5mm tjock. Fjädrar är i bra skick.
Har också en lamell extra, men den behöver påläggning av nytt belägg (ca 7-800kronor tror jag). Har också massa andra 944 delar efter att jag plockade upp det mesta av Area 951's motor och karossdelar. Till eks. så har jag 944 verkstadsmanualerna, flera kamhus (ska blästras och bli fina), innsug, DME+KLRs, injektorer, dörrar, huv mm.. Har inte fått lagat en inventarlista än, men PM:a om du har något behov. Jag bor en timme från oslo, men kör ofta västkusten av Sverige ner till skåne. _________________ Orjan Sandland |
||
|
Bumpa!
Kör öst og söderut idag... Först till Finspång, så till Falkenberg - med retur via Göteborg. Men vi reser om kort tid
Har mera saker.. Borbet förstarkade fälgar med 5x130 bultcirkel - 7x16, simex 205/55-16 däck med mönster som tål mkt vatten. Hjulen är nya, vi har bara rullat porschen inn och ut av verkstan på dom här hjulen. Pris 5000SEK/högstbjudande. 944 Wastegate med brutna bultar, behöver lite TLC. Fin pris om någon vill ha den KKK K26-6 turbo, osäker på tillstånd. Fin pris om någon vill ha den
944 Turbo intercooler Annars har jag också luftmängdemätare till 944, S2 innsugsmanifold, vevar som behöver få #2'an slipt, Kamaxlar 944 NA 2.5l 8v, instrumentpanel NA och turbo, fuel rail S2. Kolla på http://www.reodor-racing.com/images/ orjan +47 92214110 _________________ Orjan Sandland |
||
|
Lite mera info på Borbet fälgarna och Simex däcken
Fälgdimensjoner: 7x16 ET50 Däckinfo: Simex Astar Prestige 205/55ZR16, lastkod 91W.
Ingen som vil ha några prisvärda hjul? om jag säger bud över 4000 då? :-). Dom ska bort. _________________ Orjan Sandland |
||
Jag såg att du hade en bild på ett frontstycke med hål i... har du någon sån till salu? |
||
![]() |
SÄLJES
|
1063 besök totalt |