Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
1, 2, 3 >> 10609 besök totalt |
2005-05-27/28 Gotland Ring Track Days
Ber att få tacka för ett mycket trevligt evenemang. Vädret var definitivt på vår sida. Värsta högsommarvädret så jag sitter nu framför datorn och fjällar! ![]() Det var mitt första besök och jag måste säga att jag är imponerad av Gotland Ring. Ja, kanske inte av baja-majorna och partytältet, men av resten av anläggningen. Det viktiga, banlayouten och asfalten var det inga som helst fel på och bättre lär det bli med åren i takt med att banan byggs ut. Jag åkte hem lite i förtur, redan på lördagsmorgonen, men jag hoppas ni som stannade hade det minst lika trevlig som på fredagen. Säkert körde ni mycket snabbare på lördagen också ![]() Utelivet var det heller inget fel på! ![]() ![]() ![]() PS. Schemat ser hektiskt ut idag. Ska närmast åka och plocka ut nya bilen men mina bilder kommer upp så snart jag hinner. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
Wow, vilken helg!
![]() ![]() Tack till alla som var med och gjorde denna helg minnesvärd! ![]() ![]() ![]() _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||
Kul att höra att ni som varit här uppskattar anläggningen (minus baja-majorna)
![]() ![]() Välkomna tillbaka! mvh Seb/G.R. _________________ -Sebastian Stein- Porsche 968 CS -93 M030 M220 Ett par Alfor åxå... Gotland Ring-instruktör och transaxelfantst ![]() |
||
Det kommer garanterat fler tillfällen, kollar in kalendern just nu för att kunna lägga in något extra.
Tack alla! Vilket herrejösses gäng ![]() Jag får nog erkänna att jag var lite trött på lördagen. Det är jobbigt att åka bil. Nu sitter man bara och väntar på bilderna.....HALLÅ! Erik!!.....tjohoo! _________________ Mulle Jäderlund |
||
Det blev nog rekord i bilder på en dag. Tror hårddisken sa någonting om 2.000 bilder
![]() 4 Gb! Tyvärr dog batteriet under nerladdningen endast en tredjedel laddades ner på första försöket. Dessutom verkar jag har lite skit på min CMOS. > ![]() Här är första laddningen. Samtliga bilder finns i uipplösning 4096 x 2704. Tung crew car Sveriges ballaste (och dammigaste) banentré? Vackert är det i vilket fall. En banan. Avåkningszonerna borde räcka åt de flesta 993 RS och M3 CSL Porsche 997 Carrera S Påställd Red Bull Impreza GT3 och 997 S GT3 Tävling! En av dessa bilar har över 700 Nm i vrid. Gissa vilken! Däck EVo 8. En inzoomad variant av denna skulle platsa i "lyfta på innerhjulet"-tråden utan problem. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
Lika bra att lägga ut ett gäng bilder innan Erik sätter standarden..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||
Ett stort tack
Vilken snabb helg....Vi syns snart igen, Har precis lagt på luren efter en liten check med Linus ang.ett återbesök.För det vore väl KUL. Sköt om er..... _________________ Ralf Christensson Stefan Annell Sven-Erik Björk Bengt Ekman Rebecca olausson Ulises Puga Kennet olausson |
||
_________________ Ralf Christensson Stefan Annell Sven-Erik Björk Bengt Ekman Rebecca olausson Ulises Puga Kennet olausson |
||
Re: Ett stort tack
Vi ska dit många många gånger........ ![]() Du skulle ha låtit "bakrutedekalen" ha suttit för de hade fått bakomvarande att garva istället för att gasa! ![]() ![]() ![]() Tider "host" "host" hann vi inte med....... ![]() _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||
Re: Ett stort tack
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
1, 2, 3 >> 10609 besök totalt |