| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Elitracing (åskådarracing)
Samuel snabb som vanligt.
|
1, 2, 3, 4 >> 6 besök senaste veckan (8449 totalt) |
|
Den inte helt okända rejsa.nu:aren Samuel Lindkvist har på eftermiddagspasset noterat näst snabbaste tid av Radicalbilarna då STCC-klasserna idag kört träning på Gälleråsen. Uppslutningen verkade dock "sådär" i de andra klasserna och många i Radical åkte utan transponder enligt sportinformation.com. Kul att det är igång och vi får hoppas på fler snabba varv av Samuel under året.
|
||||
|
Är det inte tråkigt och fegt av dom andra och ta bort transponden? Borde vara bestämt att man inte få testa eller träna utan. Är ju bra för seriens publicitet om tiderna kommer ut. Höjer temperaturen på hea serien ju.
_________________ Magnus Jonasson #81 9:a German Superkart Series 2010 7:a German Superkart Series 2011 |
||||
|
Hej.
Det är nog ingen som plockat bort transpondern. Vi har nämligen inte fått transpondern från STCC än. Så det va bara vissa som hade i bilen sedan innan. Jag fick låna en transponder dom två sista passen. Lite tråkigt att jag inte hade transponder från början för då åkte jag på 1.06.44 på min laptimer. Men jag är mest glad över att min bil fungerar. Den är ju köpt helt otestad. Dåliga stötdämpare enl. SDV tyvärr. Annars går den nog som den ska. Kul va det iallafall. Och det är ju det som är meningen. Men liiiite jobbigt för nacken om man säger så.
Anderstorp nästa.
|
||||
|
Hej. Jo det gick rätt bra. Har skrivit lite om det på attitudeforumet.
|
||||
|
Ni följer väl Samuel Lindkvist nu när säsongen startade idag? Kan meddela att han gick precis i mål som femma i första racet på Knutstorp.
_________________ Magnus Jonasson #81 9:a German Superkart Series 2010 7:a German Superkart Series 2011 |
||||
Ruskigt imponerande.... Har Samuel nån tidigare tävlingsbakgrund eller är det bara orättvist fördelad talang .
_________________ /Fredrik Stjernlöf (Svensson) |
||||
Han säger väl själv att han inte ha kört något tidigare. Men jag vet inte. Annars har han väl tappat spärren att de gör ont och kosta mycket när man åker av banan...
||||
|
Grattis Samuel, 1:a Race2 på Knutstorp!!
Följde loppet på stcc.se och kom in på det 6:e varvet då Samuel låg 3:a, körde upp sig till 1:a på 10:e varvet tror jag det var och gick i mål med 1.3s ledning. _________________ /David Söderblom |
||||
|
Du skulle varit där och sett hans omkörning av Loven! oj, oj! SÄger jag bara. In i startsvängen lurade han Loven att han skulle gå på yttan men vek in och tog in sidan i utgången.
Undra om han få mer tips av Loven nu...
||||
Bara att instämma i gratulationerna
Det där racet vill jag se! Finns det någon chans till det tro? _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||
|
Sänder inte Ztv de imorn, måndag? Är inte hundra på att Radical ingår där men jag har för mig att jag hörde något om de. Kan lova att Samuels körning är väl värd och se.
||||
|
Hej. Tack för alla grattulationer.
Radical-racet sänds nu på måndag 30/5 kl 22:00 på ZTV. Om det är hela racet eller om det är klippt vet jag inte. Men jag har hela loppet inspelat Live från ViasatSport3. Man blir nervös när man ser det trots att man redan vet resultatet.
|
||||
I sure won't miss that ! Didn't know you were going for Radical, I hoped to see you with PCSR. Congrats
_________________ Vincent Mannent Porsche 964 3,3T |
||||
Nu somnade jag förvisso under S60/S40 loppet men inte var det nåt Radicalrace med?? _________________ /Fredrik Stjernlöf (Svensson) |
||||
|
Varje förare i Radical har betalat stora summor pengar för att dom överhuvudtaget ska filma Radical. Sen skiter dom i att sända det.
För er som vill se har jag det inspelat från livesändningen. Men det får man väl inte dela med sig av utan att betala ännu mera. Hur ska jag då göra och var går gränsen? Får jag spela in det för eget bruk? Får jag visa mina kompisar inspelningen hemma? Får jag kopiera programmet och ge till kompisar? Får jag visa mina kompisar inspelningen över nätet? |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
|
1, 2, 3, 4 >> 6 besök senaste veckan (8449 totalt) |