Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
1 besök senaste veckan (2801 totalt) |
2005-06-01 mittsverigebanan midlanda
Var och kollade på onsdagkörningen hade dottern med mig så bilen fick vila men några få bilder fick jag.... dåligt laddad kamera ![]() Lite regning kväll fördöjde en del. En bil bekant härifrån. ![]() Per Wassberg är flitig på banan. ![]() ![]() Johan Mähler tror jag? ![]() "Tvåtaktsmicke" bjuder på härlig ljud då han drar på. ![]() |
||
Det som va bäst var väl att Saaben körde ikapp dig!? ![]() Lite bilder ifrån "depån" finns att ladda ner här http://www.robzon.com/compello/bilde _________________ Nicklas Åkerlund Admin @ Compello.se VW Squareback E Automatic -72 |
||
Mitt "söta" skägg kan vara ett riktmärke ![]() Det såg väl fint ut fast banan såg hal ut... |
||
Det var ruggigt halt. Men sålänge det var blött på hela banan va det ändå lugnt då man visste att det kommer att gå brett på alla fyra i kurvan. Sen så var det torrt i nedre delen så man kunde köra fortare, men ändå tokhalka i dom övre delarna så man blev lite övermodig där ibland. Men det är kul att gå brett
![]() _________________ Vh, Johan Mähler - Compello.se Honda S2000 |
||
Jag såg en 318is köra in i depå när han fick en SAAB bakom sig ![]() Det var faktiskt ganska varierande fäste på banan. I första högern efter start & målrakan så blev det påtagligt halkigare mitt på svängen. Senare på kvällen blev det riktigt bra fäste på hela banan förutom i chikanen där det riktiga bettet inte riktigt ville infinna sig. Annars så funkade tvåtaktarn fint hela kvällen, den gick bättre än någonsin. Det bådar gott inför Kinnekulle ring på Saabfestivalen. ![]() _________________ //Mikael Jardstam |
||
Jo, däcken ville inte lira mer. Höll på att gå åt helvete i chikanen och sen så va det allmänt halkigt, fastän banan va delvis torr...
Gick hyffsat sålänge den var blöt, men sen blev däcken varma ![]() _________________ Vh, Johan Mähler - Compello.se Honda S2000 |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
1 besök senaste veckan (2801 totalt) |