Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 7930 besök totalt |
Bröt han inte på sörmländska?
![]() Det var väl chocken över den hastiga spårvalsändringen som gjorde att det slog lock för öronen på mig? ![]() Jag ber om ursäkt om jag trampat er på tårna ![]() Anders: Jag håller precis på att köra in familjekombin, 523:an, som hämtades i julklapp från Vaterland i julas tillsammans med en Teutonia Delta VII. På sensommaren hoppas jag dock ha kommit i fas med mig själv och ämnar styra ned! Dock inget Scuderia i vår eftersom jag får prioritera barnvagnsraceandet! Nästa år dock, japp! |
||||
Gratulerar! Du vet väl att det måste börjas i tid!? Erik var 2 veckor när han begick sitt första banmöe, på Hämmelinna i Finland. Vi bar runt honom i någon lilte plastlåda vill jag minnas, det funkade perfekt att klämma ner lådan på golvet framför passagerarstolen i RS:en! ![]() 523 kombi låter trevligt, här hemma har Passaten fått ge vika för en 2-sitsig Peugeot Partner skåp! När jag skulle köra Erik och hans kompis till museum i förra veckan upptäckte jag att det liksom inte funkade med två barn i framsätet. Nåväl, "nöden" löstes genom att rulla ut Carreran ur garaget. Vem behöver en Cayenne? ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
Precis! ![]() Faktum är att en Peugeot Partner med 75 hk känns betydligt sportigare än en Passat V6 Syncro med 190!! Jag känner mig lite som en fransk rörmokare on a mission i Paris! Just nu håller jag på att öva att växla utan koppling samt vänsterbroms. Man vet aldrig när det kan komma till pass! ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
Tusan också, jag trodde bara det var taxi-chaufförerna som hade träkulorna bakom ryggen... Får jobba lite till på min image tydligen. _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
Hmm, en annan fördel som Parisare är ju att man får parkera hur som helst. Man kanske skulle byta ut MR 2:an? Fast jag tar en Renault, man vill ju inte vara som alla andra.
Kubbning på ringen med leveranssportbilar? JohanR _________________ Johan Rådlund |
||||
På tal om firmaskåp och ev. träff...
![]() När "alla andra" firmor köpte Skoda-skåp för att köra ALLT i köpte polarens farsa in en 328 touring, satte Bilstein-chassi och 17" Shnitzer på den... "Firmapickupen" ![]() ![]() Men den var ju inte fransk...så den får la inte vara med då... ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 7930 besök totalt |