| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
VEMS - software
|
760 besök totalt |
|
VEMS - software
Jag har ett VEMS som legat på hyllan i väntan på att själva motorn ska bli klar. Det elektriska tror jag är up&runing i min VEMS box. Men är det någon som kan ge kloka och konkreta råd om hur man tankar i firmware och config-filer. VEMS sidor om just detta känner jag att den är smulan rörig och ibland finns länkar till sidor som inte existerar. Jag har väl hygglig koll på vad jag vill använda och vilka givare som finns att tillgå. Men hur får jag boxen att förstå det? Är det någon som ställer upp som bollplank? /oscar _________________ Oscar Persson 5papp Ascona B 2.2 -80 Buford T. Justice Alfa Romeo GTV 3.0 24V -98 & 75 3.0 America -90 |
|
Börja här...
http://msnordic.mine.nu/forum/phpBB2 Har också ett VEMS på hyllan, får se när det blir tid över att får det i bilen. _________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
|
Tack för tipset, får se om jag får några bra svar.
Misstänker dock att jag brottas med något hårdvarufel, det löser sig nog i sinom tid. /oscar _________________ Oscar Persson 5papp Ascona B 2.2 -80 Buford T. Justice Alfa Romeo GTV 3.0 24V -98 & 75 3.0 America -90 |
![]() |
Skruva banåkabil
VEMS - software
|
760 besök totalt |