| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
"Konst"ig bil ha ha ; )
|
2131 besök totalt |
|
"Konst"ig bil ha ha ; )
Ja ni får ursäkte den dåliga ordvitsen, men det är sen och jag är trött ha ha. Hittade en av mina favoritbilar (ja jag gillar faktiskt intebara Opel, även om det verkar så ibland ha ha) Denna är dessutom målad av min favorit konstnär Andy Warhol.....kan ju inte bli bättre ha ha.
Sen kanske en klassikst vit med M-målningen är rejsigare...men jag gillade BMWs gammla modeller som dom lät kända konstnärer måla......som tec sprängskiss 3,0'an
Mv. _________________ Ascona_A |
||
|
Den ser för jävlig ut.
Andy Warhol måste ha varit väldigt trött när han spillde färg på den, för han har ju ramlat omkull här och där och tagit i färgen och smetat runt ... Blah. _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||
|
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
|
jag tycker att den är hur läcker som helst. En av de snyggaste BMW M1orna..
jag har en gammal automobil där de intervjuar han som lackerade dessa bilar.. han gjorde även en Lamborghini Countach som är väldigt läcker. _________________ -- Audi A4 TSquattro |
||
|
om jag målade en M1 på det viset, blev jag säkert åtalad för skadegörelse
Men nu var det ju en erkänd konstnär, då får det se hur jävligt ut som helst
Andy var nog inte trött, bara lite påtänd. Hans gamla polare Lou Reed klarade av att hålla stilen bättre! Take a walk on the wild side...." _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||
|
Även jag har VÄLDIGT svårt att se det kostnärliga i vissa motiv
I just detta fall är ju duken i så bra form naturligt, så det är väl snarare en prestation att förstöra utgångsobjektet så pass genomgående. Kort sagt: Skitful. Fria assosiationer: Trettio år gammal Volvo 140, rosten övermålad med den färg som för tillfället fanns? _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||
Ungefär...! *hehe* Nä... Abstrakt konst i vissa former kan jag uppskatta - men det ska till lite finish och teknisk skicklighet; en färdig, välpolerad produkt, så att säga. Enbart "känsla" är bara en råvara i mina ögon, varesig det gäller design, måleri, musik eller något annat. Skapandet sker i gränslandet mellan kaos och ordning - inte mitt ute i kaoset. _________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
||
![]() |
Bilder o videos
"Konst"ig bil ha ha ; )
|
2131 besök totalt |