Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
2138 besök totalt |
2005-06-12 Kinnekulle, FMCS, HPC, 200SX m.m.
Jaa, jag knäppte några bilder från idag.. Titta å njut ![]() Nästa gång får de bli R-däck! http://istvan.ffcs.se/displayimage.php?album=7&pos=0 MVH Istvan _________________ István Csiszár |
Jepps det var skitkul, inte mycket folk som kom men då kunde man ju köra desto mer (längsta pass för mig blev 50min =).
Jag å brorsan körde den gråa civicen med röd huv Tror tom det är jag som kör på den bilden du tog på den _________________ //Nils-G Johansson Honda Performance Club |
Ja den bilen gick riktigt bra!
Ja å polarna klockade er på 1,07 ungefär. Typ den snabbaste bilen på bana va ni ju ![]() Men kan ju berott på era feta R-däck, å att ni kanske inte va lika rädda om bilen som vissa ![]() MVH Istvan _________________ István Csiszár |
jupp mycket kul hade vi!!! och mycket köra för de få bilar som kom... Vädret va perfekt banäka väder!!
![]() ja ni kör ju helt skadat ju... jag va en sekund efter när Nisse körde... Och 0,1 sekunder efter när oskar körde den typ... grrrrrr _________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld ![]() Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 |
STORT tack till arrangörerna, allt det fungerade fin-fint under hela dagen. Synd att det inte dök upp lite fler men det blev ju som sagt en hel del åka för oss andra istället. Mer!
![]() _________________ Stefan Pedersen SUBARU Impreza WRX STi PSE II (MY05) |
![]() |
Eftersnack
![]() |
2138 besök totalt |