Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Tider på Mantorp 18-19 Juni?
2186 besök totalt
Christian Eick
Wimbach
Här sen Aug 2004

Trådstartare

Jag tänkte besöka SLC-tillställningen på antingen lördag eller söndag men kan inte hitta några preliminära tider på SLC:s hemsida. Kan någon vänlig själ hjälpa mig? När börjar träning resp. race i de olika klasserna, vad kostar inträdet etc?

Mvh

Linköping
Här sen Aug 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Tidschemat ligger inte ute ännu. Men om du går omvägen raceinfo -> slutinstruktioner -> delt.3 Mantorp så hittar du tiderna i slutinstruktionen
Tror att både lördagen och söndagen kommer att bjuda på fin racing. Men hade jag valt hade det nog fått bli lördagen. Över 40 bilar i 3 timmar sprintloppstempo slår det mesta

Här sen Nov 2002

Kristian Larsson skrev:
Tidschemat ligger inte ute ännu. Men om du går omvägen raceinfo -> slutinstruktioner -> delt.3 Mantorp så hittar du tiderna i slutinstruktionen
Tror att både lördagen och söndagen kommer att bjuda på fin racing. Men hade jag valt hade det nog fått bli lördagen. Över 40 bilar i 3 timmar sprintloppstempo slår det mesta

Tidschemat ligger visst ute.... fast på raceinfo -> tävlingar -> 17-19 Juni Mantorp och sen titta i högra kanten efter en liten symbol för tidschema........ Eller snabblänk HÄR

det är gratis på slc i inträde...... vill man stötta slc så tävlar man thumbs up
p.s ta med fm radio för info ljud

Christian Eick
Wimbach
Här sen Aug 2004

Trådstartare
Utmärkt, man tackar!

Frågan är bara vilken dag man ska åka, båda är lockande...

Här sen Nov 2002

Christian Eick skrev:
Utmärkt, man tackar!

Frågan är bara vilken dag man ska åka, båda är lockande...

Äpplen eller päron

på lördagen åker alla om inte race så iaf tidsträning....och så kan du ju stanna en dag till om du känner för det.... boende går alltid fixa nånstans...

Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002

SLC-sidan är nog den minst lättnavigerade sidan jag regelbundet använder. Att den ser knasig ut i Firefox gör inte saken lättare...
Jag lyckades hitta tiderna till slut. Fågan är om man skulle åka ner och titta lite i helgen istället för att sova...

Här sen Nov 2002

Lennart Mäkinen skrev:
SLC-sidan är nog den minst lättnavigerade sidan jag regelbundet använder. Att den ser knasig ut i Firefox gör inte saken lättare...
Jag lyckades hitta tiderna till slut. Fågan är om man skulle åka ner och titta lite i helgen istället för att sova...

Det är bara för att man ska vara på sidan länge och ofta så man lär sig att hitta

Allmänt banåkaforum
2186 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande