Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2186 besök totalt |
Tider på Mantorp 18-19 Juni?
Jag tänkte besöka SLC-tillställningen på antingen lördag eller söndag men kan inte hitta några preliminära tider på SLC:s hemsida. Kan någon vänlig själ hjälpa mig? När börjar träning resp. race i de olika klasserna, vad kostar inträdet etc? Mvh _________________ Nordschleife: 626 varv |
||
Tidschemat ligger inte ute ännu. Men om du går omvägen raceinfo -> slutinstruktioner -> delt.3 Mantorp så hittar du tiderna i slutinstruktionen
![]() Tror att både lördagen och söndagen kommer att bjuda på fin racing. Men hade jag valt hade det nog fått bli lördagen. Över 40 bilar i 3 timmar sprintloppstempo slår det mesta ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||
Tidschemat ligger visst ute.... fast på raceinfo -> tävlingar -> 17-19 Juni Mantorp och sen titta i högra kanten efter en liten symbol för tidschema........ Eller snabblänk HÄR det är gratis på slc i inträde...... vill man stötta slc så tävlar man ![]() ![]() p.s ta med fm radio för info ljud |
||
Äpplen eller päron ![]() på lördagen åker alla om inte race så iaf tidsträning....och så kan du ju stanna en dag till om du känner för det.... boende går alltid fixa nånstans... |
||
SLC-sidan är nog den minst lättnavigerade sidan jag regelbundet använder. Att den ser knasig ut i Firefox gör inte saken lättare...
Jag lyckades hitta tiderna till slut. Fågan är om man skulle åka ner och titta lite i helgen istället för att sova... _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
Det är bara för att man ska vara på sidan länge och ofta så man lär sig att hitta ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2186 besök totalt |