Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
679 besök totalt |
Leveransprognos på hjälmarna
Hej! Det har varit segt på Peltor. Ringde precis forsman. De vet inte leveransdatum, men ca 1-2 veckor. Jag återkommer när jag vet när ni kan hämta hjälmarna. Jag fick även veta att de som inte angett storlek förhoppningsvis ska kunna få hjälmar som passar eftersom dom betsällt hjälmar för lager. Ni 3 som inte gett storlek till forsman. Ta ett måttband mät huvudet och ring in svaret så att ni säkert har en hjälm i rätt storlek att hämta. mvh Daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||
Då jag behövde en hjälm pronto, och tog en från KH (till en högre kostnad) så skickade jag ett PM förra veckan, med en avbokning till dig Daniel.
![]() ![]() orsaken till att KH fick ordern var ett mycket förvirrat bemötande från Forsman förra veckan, då man knappt visste om man skulle få några hjälmar (säljare på Peltor som tragiskt gått ur tiden tydligen osv). För att vara på den säkra sidan ringde jag Forsman nyss och kollade att jag inte var med på listan, vilket jag verkade vara - och tonen blev klart obehaglig när jag förklarade varför jag hoppade av - man menade att jag saboterade gruppköpet... Visst, så må vara fallet - men jag behöver ett leveransdatum, inte 1-2 veckor/månader osv... ![]() I mitt fall fanns det hemma hos en leverantör, och jag valde att ta den från dem, om jag ställt till med problem ber jag om ursäkt för detta. /J - smått irriterad, men med en kruka på hyllan. |
||
![]() Jag ringer Kofi Annan så får han ringa forsman och medla! ![]() Daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||
Ingen fara Daniel! Jag känner mig mer än lovligt velig själv - blev bara lite överraskad av deras attityd.
![]() Di ä' fine' di' där Peltorhjälmera' - som herr Eklund skulle sagt! ![]() /J - men man ser ut som en riksmupp med hjälmen på framför datorn.. ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
679 besök totalt |