Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 7449 besök totalt |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
M3 E30 måste vara en drog!
Hämtade bilen i Söndags och avverkat ett antal mil med den nu ![]() ![]() Vilken bil! ![]() ![]() Jag längtar till lite banåka och dom varma sommarkvällarna... Det är en bil med stor attraktionskraft. Hur många av oss galningar finns det på rejsa? Nu när man förmodligen blivit tokigförklarad kan vi göra en undersökning om hur många som drabbats av detta tokeri. |
|
Det är jag som röstat på "Vill ha en"
![]() Fast man säljer knappast en porsche för att köpa en. Grymt snygg bil Magnus ![]() |
Jag röstade
![]() ![]() |
Ja, en sådan hade inte heller varit fel, det är något speciellt med de homologiseringsbilarna med de goa skärmbreddarna
![]() /Magnus ERF Premiär 27apr Anderstorp, #11 ![]() |
Jag har ju redan en...
Enda nackdelen med den där bilen är ju den gråa skinninredningen ![]() ![]() ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
Re: M3 E30 måste vara en drog!
Ähhhhhh... det där kan väl inte vara något för en gammal hugad 02 ägare ![]() Lika bra att du säljer den billigt........... till mig ![]() Ha det gött ![]() _________________ Varför köra nytt när det finns gammalt ![]() |
Vad är detta Magnus ![]() ERF Premiär 27apr Anderstorp, #11 Fast det är klart man kan ju hinna dit också ![]() Kommer du inte att vara med i skåne den 26:e ![]() ![]() _________________ Varför köra nytt när det finns gammalt ![]() |
Finns här bla http://www.kalsprodukter.com/ _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
Tackar! ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
"Klubb-bilen" är bara sååå rätt!!! *säger fula ord över CSN*
![]() Men Sörpan har rätt! Vet du hur mkt skininredningar väger?! ![]() Byt med ngn som gillar stylingtjafset, mellanskillnaden lägger du på en riktig Sparcofotölj. ![]() ![]() Hoppas du får mkt skoj med bilen nu Jasse! Kommer förbi framåt sommaren för en demo av "rondellkapaciteten"... ![]() |
Sorry Johan.
![]() Jag har en engelsk bekant som vill bli av med en YTTERST fin morkgrå e30....till HELT rätt pris (vi pratar ~£4000) hade jag inte redan en DYR busbil så hade jag redan gjort affär. Den är inte ombyggd till högerstyrning heller, vilket verkar göra den svårsåld på hemmaplan s.a.s. Jag vidarebefodrar gärna intressenter. ![]() /J |
om vi hinner och har möjlighet så hade vi tänkt att komma ner och träna lite med 318 för att sedan styra kosan norrut till Anderstorp. Till Knutstorp dyker vi nog upp en stund oavsett vilket ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 7449 besök totalt |