| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Bild: Kan man egentligen få nog av denna skapelse ?
|
1622 besök totalt |
|
den har diskuterats tidigare på rejsa - men jag menar - seriöst / ärligt / galet / tokigt.... Kan man verkligen få nog av den.....
det tycker iaf inte jag !
_________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
haha, har faktiskt missat den innnan, vilken läckerbit.. =)
du får gärna passa på att slänga upp lite info för oss som missat den.. _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
|
Satt och läste en bok om Chaparall i helgen, och diskuterade att just starta ett racing-stall i bästa Jim Hall-stuk. Stetson-hatt och en cigg i mungipan skulle vara kravet, plus svarta solbrillor och ägghalva-hjälm. Och alla fruar skulle se ut som Jackie Kennedy.
och världen skulle vara i svart-vitt...
_________________ Fredrik Bolander --VVR-- |
||||
garvar - helt i min stil - f-n jag kunde ju vatt med o snackat
_________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
semi-automatisk växellåda & hydrauliskt inställbar vinge var väl bara två av MÅNGA finesser. K _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
Akta er! Nästa år på Knutan kommer det ett gäng i Svart/Vitt, stinkandes av gårdagens Jack Daniels och Pall Mall. Dispens från ljudkraven har vi också hotat oss till...
Chefs-meken i bästa ingenjörs-brillorna.
Ultra-modern förarmiljö!
Självaste Jim Hall kliver i...
||||
Jepp! 05/06/1966 1000 km Nürburgring Phil HILL / Joe BONNIER Finished: 1 chassie: 2D-001
||||
Ibland tar man sig igenom Alzheimerdimman...
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
![]() |
Bilder o videos
|
1622 besök totalt |