Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
686 besök totalt |
Lite bilder efter hårt slit!
Hejsan ![]() Efter mycket putsande så är bilen nu klar för besiktning av PCS på lördag. Förhoppningsvis rullar bilen påställd och klar om en vecka!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||
Så nästa gång vi ses kanske man slipper åka Skoda då menar du?
![]() ![]() Ser fram emot det...då jag faktiskt alldrig, ens, åkt 911... (vågar man säga så här ![]() ![]() Ser mkt rent och snyggt ut iaf! ![]() |
||||
Du är faktiskt inte ensam ![]() ![]() _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||
Hahahaha Det hade säkert varit poppis! Fast iofs, detdär ordet Universitet KAN öppna upp en stängd dörr ibland...men i detta fallet...nja... ![]() ![]() |
||||
Ser mycket br aut Daniel
![]() Jag har åkt 911, 993 och 996 men inte 964. Skulle du kunna lösa det problemet Daniel? ![]() |
||||
Tackar! Inga problem Samuel, vi bytar nycklar i en vecka så är saken biff!!! ![]() Daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||
Skulle du kunna lösa mitt 996-problem kanske? *tittar med snälla hundögon* ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
686 besök totalt |