| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar | 

|  | Eftersnack  2005-06-19 PCS Slalom malmby | 1 besök senaste veckan (2423 totalt) | 
| 
							2005-06-19 PCS Slalom malmby                                 Här kommer det lite bilder från ett soligt Malmby. Begriper inte att det där med slalom ska vara så svårt  . Först tredje åket fick jag det att stämma något så när... Åk ett: Något trevande tog i förmycket på några ställen o för lite på andra. Åk två: Tog i för kung o fosterland med några rejäla brehäng som resultat  . Inte så snabbt men det var rättså kul  . Åk tre: Försökte att åka rakt på konerna skippa sladdarna o köra lugnt= min bästa tid. Varför kan man inte köra så från början    ?                   _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21   | 
| 

Här lite mer bilder från slalomen i malmby ( Tack till fredrik c som tog hand om min kamera)
 oops! en katt bland hermelinerna   Peter laddar på   Här tar jag å värmer lite   My man bosse in action   En 964 turbo   Kan det vara helena?   Gorgios laddar för fullt   Den nya modellen kombitargacabcupe   En 996 turbo med gött ljud   En gåta att kamera mannen han ta en bild   En välvårdad bjuty   The man him self     En carerra c4 tiptronic som kördes fort   Go bosse Go     Här är habbe i full kareta   o vad den går den där 914   Fredrik c sparar inte på krutet     Ja det var allt för mig denna soliga dag på malmby _________________ ANDERS CALMEGÅRD | 
|  | Eftersnack  2005-06-19 PCS Slalom malmby | 1 besök senaste veckan (2423 totalt) |