Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
768 besök totalt |
Söka på Rejsa med Firefox
Hej ! Kör Firefox 1.0.4 som webbläsare. Mitt problem består av att jag inte kan söka på Rejsa.nu med Firefox webbläsare. Efter avslutad sökning får jag bara upp en helt blank vit sida. Tittar man på "progressbaren" i nedre vänstra hörnet står det "klar" dvs att sökningen är klar, men att jag då inte ser ngt. Som du förstår kan jag inte söka på om detta problemet varit upp innan ![]() _________________ ![]() |
||
Mm lite halvtrött nu ![]() Men har funkat fin fint innan faktiskt, kan bara inte åminna mig när det slutade funka, har ju varit många uppdateringar i Firefox på sistonde. Sen tycker jah Firefox gått ner sig lite på sista tiden, ganska stor minneshantering i aktivitetshanteraren. Kanske du vet hur man hittar alla bokmärkena så att jag kan kopiera dessa till IE6 ? _________________ ![]() |
||
dom ska ligga i en fil som heter bookmarks.html är inte helt säker på var den ligger dock.... håller tyvärr med om minneshanteringen, den har inte blivit bättre med tiden ![]() /ola _________________ Ola Gustavsson |
||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
768 besök totalt |