| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
HJÄLP! Akut hjulinställning i morgon!
|
1204 besök totalt |
|
Skulle lufta bromsarna o fixa lite med bilen inför söndagens banmöte i dag. När allt var klart så kände jag lite på framhjulen o till min förtvivlan fick jag se att det ena satt löst ...
Tydligen så har bultarna på fjäderbenen lossnat. Dessa bulltar ombesörjer även cambervinkeln. Så är det nån som vet nån som kan göra en hjulinställning på en lördag någonstans i sörmland ? Så att jag kan åka på banmöte på söndag .
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
|
krisar det så är de ju bara ställa själv lite grovt, finns ju många trådar här på rejsa på metoder att lösa problemet med..
Ses på söndag, misstänker jag.... =) _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
|
Tror att jag har hittat hjälp på nära håll
Tack för stödet pöjkar Jag ser ljuset, jag ser ljuset
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
|
nämen va bra att de fixar sig, kan ju inte banga bankörningen p.g.a lite hjulinställningsproblem.
Det är ju ungefär lika stort problem som att ha tomt i tanken ![]() ...En hyffsad inställning går ju att få till rätt lätt, kanske inte 100% men man kan i.a.f ha jäkligt kul på banan ändå..
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
![]() |
Skruva banåkabil
|
1204 besök totalt |