Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 3355 besök totalt |
Wooohoooo!! Det blir nog lite racing i år!
Kan inte hålla mig! Måste berätta! Förra året skulle det bli av men det strulade till sig ganska radikalt.... så det blev inget racerkörande. Men i år blir det! om inte himlen faller ner eller något annat oförutsett händer så kommer jag köra hela säsongen i SLC!! Wohhooo!!! (ujujuj, blir lite skakis när jag tänker på det! slicks o massa andra bilar o ujujuj....) Jag är så här just nu: ![]() _________________ ![]() |
||
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
Re: Wooohoooo!! Det blir nog lite racing i år!
Jösses!! han har skådat ljuset!! ![]() Vad blir det för något?? Klass?? bil?? Fasen om du skall åka klass 1...då får jag ju sluta lägga upp bilder på hysch hysch prylarna ![]() _________________ Karl Brag |
||
_________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||
Så du har skådat ljuset som lett dig på den rätta vägen..... Bara en tidsfråga innan M3.2 blir R32.... Skämt åsido, kul för dig man blir inte ett dugg avis.. ![]() ![]() _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
_________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||
Thomas> du vet väl att jag hamnade i banåkaträsket
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||
Åja, gokart har du väl kört? Det blir ju 100% rejs 100% av metrarna ![]() Kuuuul låter det ivarje fall! Ge oss mer info genast! _________________ Pär Hylander |
||
Åhåå.... då får man vara snabb med
![]() ![]() ![]() Kul i alla fall , Pelle är en jäkla trevlig kille och en potent bil är det som faktiskt har kapaciteten att skrälla lite och ge porscharna en match. |
||
Grattis Magnus!
![]() ![]() ![]() En sak som jag funderat på då det gäller långlopp är hur man gör med stolsplacering då man har långa och korta förare i teamet, t ex om Magnus som är väldigt lång och jag som inte är fullt lika lång skulle köra tillsammans. För man får väl inte ha justerbara stolar då man rejsar? |
||
Jag är inte avundsjuk. Not.
och nästa år blir det väl S60 challenge, sen svenska GT-serien, året därpå europeiska. "Han känner jag!" kan jag säga till kompisarna under Eurosporttittandet som då ser på mej med beundrande blickar "Vilken kille, då kör han säkert lika bra." Sen kan du ju avrunda karriären med lite expertkommenterande i TV. JohanR _________________ Johan Rådlund |
||
Du har ju mött mina Co-pilots, själv är jag 187 cm, Rikard är väl 196 cm ![]() Du får ha skjutbart underede om det är "dubbellåsande" dvs låser på båda skenorna. Vissa löser det genom att ha justerbart pedalställ.. (fjäderbelastat) _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 3355 besök totalt |