Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1094 besök totalt |
PCS Gokart på söndag, någon som ska dit?
Tänkte kolla om det är nån härifrån som ska köra gokart med pcs på söndag i halmstad? Jag ska dit å köra för väst iallafall. Jag bor ju i småland men det va ju minst folk i västlaget så jag hamnade där. Jag ser det mest som en kul grej men har ändå satt ribban högt och räknar med att jag vinner och slår banrekordet ![]() ![]() Pär du skulle dit va? Nån mer? Det kanske blir en trevlig liten rejsa.nu träff där?! |
||
Re: PCS Gokart på söndag, någon som ska dit?
Stämmer bra! FSN (Fredrik Svensson) skulle komma, men har är mitt uppe i en flytt så det är mycket osäkert. Sen finns det nog några "smygläsare" här som kommer oxo ![]() Vi kan ju försöka få till att vi kör samtidigt så kan vi ju snacka mellan passen. Jag åker för Syd _________________ Pär Hylander |
||
Det finns en lite fin väg bara ca 1 km från Gokarthallen som dessutom har en trång tunnel under E6:an, hissar man ner sidorutorna och gasar på där så låter dom flesta motorer bra. En 996:a med sportauspuff låter nog otroligt bra just där :
![]() Jag anmäler mig som helt frivillig att från högerstolen i svart 996:a visa denna trevliga vägsnutt ![]() ![]() _________________ Pär Hylander |
||
Jag kan nog tyvärr inte komma, har avanmält mig (skulle ha kört för väst). Skall flytta till Gbg den helgen. Hinner jag så åker jag förbi men det är inget jag räknar med....tyvärr, det hade varit roligt att se Pärs min när han skulle varva mig och helt utan anledning blir uppträngd i en hög med däck. Säker gentlemannakörning gäller väl bara når man kör med stor farlig och dyr bil??
![]() _________________ /Fredrik Stjernlöf (Svensson) |
||
Tar jag 996:an dit så är det inte omöjligt att vi letar upp den tunneln ![]() ![]() |
||
Förresten så ringde det en kille till mig häromdan å frågade om jag ville va med även om det inte blir nån syd-väst tävling. Det va visst för lite folk från väst för det. Jag hade lite brått så jag hajade inte riktigt vad han menade. Vet ni nåt mer om hur det blir? Det va väl 2 timmar delat på 4 pers eller? Hur ofta byter man förare? Vinner dom som kört flest varv?
![]() |
||
OK, jag hade inte bangat på ett 2 timmars pass själv utan byte.
![]() Jag har för mig att dom pratade om 7 byten och 4 pers på 2 timmar, Det innebär ju en kvart/pass. Kan nog bli lagom med 2 byte var bara för skojs skull plus att det blir lite lemans känsla. |
||
Nyss hemkommen, en gnutta mör efter dagens 1:45 långa gokarttävling och lite lagom mätt efter en god middag därefter.
Samuel höll vad han lovade ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Pär Hylander |
||
God morgon god morgon.
Mycket trevlig gokart träff det där. Som Pär sa så hade inte alla snabba lagkamrater ![]() ![]() ![]() Men jag är nöjd ändå trots att jag inte slog banrekordet. Men det va ju iallafall nära ![]() Pär din tid va ju kanon också ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1094 besök totalt |