Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
2899 besök totalt |
2005-07-03 Kinnekulle
Nu har jag vaknat till liv och sorterat alla bilder från Kinnekulle. Bilderna finns på hastig.se _________________ // Jani Hast |
||||
Fina bilder Jani i vanlig ordning! Får kontra med några här, har dock inte orkat lägga upp dagens skörd i galleriet, men det lär väl komma tids nog även detta.
![]() ![]() Det är vid dessa tillfällena man önskade att man hade kamera som kunde spela in ljud också, Volvo 5:a är ju en klar favorit på ljudfronten för min del. ![]() ![]() Sierra Cosworth rwd bjuder fotografen på fototillfälle när det är fritt på banan... ![]() Nytt och gammalt i samma förpackning, 242 med s60r-maskin (tror jag), bra krydda i grejerna var det i.a.f. ![]() ![]() Til den vagnen behöver man ju en redig dragbil också. ![]() En Opel i röd förpackning, såg mycket trevlig ut på banan den bilen. ![]() ![]() Skönt att få se och höra de äldre Audisarna sträcka ut lite, här bjöds det på uppvaktning av en färgglad evo ut på rakan. ![]() Jäklar vilken blank kofångare som nån yngre (~10bast) förmåga uttryckte saken som stod brevid mig med sin far. ![]() _________________ Peter Karlsson |
||||
Den där låg efter mig och Fuling i lördags men det gick mest på bredden , mycket pulver som inte hittade något grepp och på rakan så hängde den inte äns med. Det värkar vara en fluga att åka bana med jätte intercooler utan kofångare ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||
Tro mig min med ![]() Ibland kan jag köra och växla när , lägga gasen i botten och bara lyssna ![]() ![]() Det är sådana stunder som gör en glada ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||
Maciek: Jag fick en hel del bilder på din bil, slänger upp allt jag fotade så får du plocka om det är något du vill ha. Återkommer med länk här i tråden samt på TPC.
|
||||
Jaaaa ![]() Jätte gärna ![]() Var det du som åkte i en röd S 60R som jag körde om ett par gånger ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||
Hrrmpf, det vet jag iiinget om ![]() Jo, den röda R:en var min. Har slut på bortförklaringar för tillfället, får återkomma i ärendet :-) |
||||
Nu ligger bilderna ute på www.s60r.se/tpc_kinnekulle_05
om någon vill ha någon bild i bättre format, maila eller pm:a |
||||
Volvo-sjukan kallas det visst ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
2899 besök totalt |