Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
3333 besök totalt |
2005-07-06 onsdagar mittsverigebanan
Tog några bilder då jag strosade runt banan och höll koll på våra barn medans jag "lurade" ut min gode vän i sin alfa 75a... Vädret var toppen och som vanligt massa trevligt folk. ![]() Gunnar Nyberg i sin fina bmw ![]() Johan Mähler ![]() ![]() ![]() ![]() Min gode vän Roland Jansson i sin alfa 75 v6 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Alfan där verkade pinna på bra det lilla jag han se av den!
Själv så körde jag på r-däck och med Sparco stolen för första gången och det var en annorlunda upplevelse! Gick för fort helt enkelt ![]() Började vänja mig mot slutet och inse hur grymt man kunde köra och då va det roliga slut... Bara att åka till McDonalds för en burgare ![]() Mer bilder: http://www.robzon.com/compello/bilde _________________ Vh, Johan Mähler - Compello.se Honda S2000 |
||||
www.onsdagar.se <-- Läs själv och planera in när du ska dit
![]() _________________ Vh, Johan Mähler - Compello.se Honda S2000 |
||||
Håll även koll på fredagskörningarna om Du vill få mer körtid om Du åker hit ![]() |
||||
Han höll igen rätt bra då han inte vill köra sönder mitt i semesterresandet... Tänkte gå och säga hej till dig men då försvann Du fort med bilen ifs vet jag att jag ser skrämmande ut ![]() |
||||
Hehe, mitt sällskap va less så vi åkte iväg till McDonalds ![]() _________________ Vh, Johan Mähler - Compello.se Honda S2000 |
||||
Var det ingen som kikade närmare på den gula porschen?
![]() Vet inte om det är någon som brukar hänga här,... isf får han gärna berätta mer om den. Tydligen hade han byggt till 2 cylindrar (4an blev en rak 6a) och dessutom byggt kompressor ![]() ![]() För mig han nämde 450hk i förbifarten.. _________________ Adam Weinemo Porsche 928 S4 MY91 |
||||
Han tyckte min bil var snygg som hade den och den hade lite problem med att den gick upp i temp. Annars så vet jag just inget om den.. Känner igen lysena fram från rejsa.nu iallafall!
_________________ Vh, Johan Mähler - Compello.se Honda S2000 |
||||
trevligt ljud hade den ![]() |
||||
Slicks är helrätt på banan... är man inte nere på bärgummit efter banåkat så har man inte kört hårt nog
![]() Mattias kan intyga att jag kör som man ska på banan... Ialf vad däcken anbelangar ![]() _________________ Adam Weinemo Porsche 928 S4 MY91 |
||||
Men jag hade ju inte ens slicks ![]() _________________ Vh, Johan Mähler - Compello.se Honda S2000 |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
3333 besök totalt |