Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (2604 totalt) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
om ngn kommer ihåg Ford Ski Report som gick på Sky så gavs körtipset: Don't drive with your ski boots on, it might be dangerous. ![]() |
Man är inte så finkänslig med pjäxor! Det hela blir ju inte lättare av att det är halt ute när man har pjäxorna på sig. ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
Skidpjäxor har jag också provat, inte att rekommendera till den ovane föraren!
![]() Idag såg en av mina taxikollegor en mamma som körde väldigt ryckigt och nästan körde på sina egna barn. Hon hade pjäxorna på sig! ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
Nån gång på 80-talet när jag jobbade extra som liftskötare i samband med en slalomtävling i sundsvalls slalombacke (södra berget) så var det någon av de tävlande som skulle snabba sig ned till stan för att hämta nåt som han glömt och åker iväg i slalompjäxorna i Porschen, men återvänder i taxi en bra stund senare. Hade inte lyckats bromsa i nån korsning och därför smashat in i nån annan. Tydligen hade polisen kommit också och de tyckte inte det var någon lysande ide att köra bil med slalompjäxor...
_________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (2604 totalt) |