Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: E30 busbil
1760 besök totalt
HPZ
Göteborg
Här sen Apr 2004

Trådstartare

320i -87:a, tvådörrars utan lucka. 2,5 liters maskin med portat och renoverat lock, ny Dr Schrick-kam, programmerbart styrsystem ca 200 hästar. Ombyggda M3 Bilstein clubsport dämpare, H&R banracefjädrar, Powerflex-bussningar runtom (fram med M3-geometri) 5-ekrade 16" fälgar med nästan nya Toyo R1R R-däck, Tarox-belägg, stålspunna slangar. Givetvis sitter det 4,10 utväxling med lamelldiff på bilen. Kolfiber/kevlar GA-stol, Momoratt. Saknar lite finish samt ev. en bur/bälte för att bli komplett. Mycket snabb på bana i ljuset av att det är min åkatilljobbet-bil, 2 min blankt på långa Anderstorp.

Pris 30.000:- eller byte....

Mvh, Peter

0735-061886

Sverige/08
Här sen Feb 2005

du ska väll inte sälja pärlan !!! vad ska vi då åka med till bil tävlingarna !!!!!

Göteborg
Här sen Apr 2004

Trådstartare
mlswe skrev:
du ska väll inte sälja pärlan !!! vad ska vi då åka med till bil tävlingarna !!!!!

Tjena Markus,

Joo, tror nog det...Så jobbigt att alltid behöva vara först i och ur böjarna... Vi får åka nåt annat istället...

Mvh, Peter

Sverige/08
Här sen Feb 2005

Peter o skrev:
mlswe skrev:

Tjena Markus,

Joo, tror nog det...Så jobbigt att alltid behöva vara först i och ur böjarna... Vi får åka nåt annat istället...

Mvh, Peter
logga in på skype så vi får tala lite !!! måste gå igenom nästa race!!

Göteborg
Här sen Apr 2004

Trådstartare
mlswe skrev:
Peter o skrev:
mlswe skrev:

Tjena Markus,

Mvh, Peter
logga in på skype så vi får tala lite !!! måste gå igenom nästa race!!

Bilen såld....Markus, jag hör av mig...ok, lite OT...Sorry...

1760 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande