Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1405 besök totalt |
Dirk Schoysman, ett varv med en gatreggad Nissan Skyline
Storstädade hemma idag och hittade filmen Nissan Skyline the Story, hade glömt av att jag hade den. Höjpunkten är ju hans varv på ringen med en gatreggad Nissan Syline, jäklar vad det går. Några andra som sett den? _________________ :: Mikael Lindqvist |
||||
Re: Dirk Schoysman, ett varv med en gatreggad Nissan Skyline
Tyvärr inte, vad heter filmen? Jag har för mig att den går att köpa på Duke, men är inte säker. _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
Jo den finns på Duke, Nissan Skyline the Story heter filmen. Finns både på DVD och VHS. Finns en film för Subaru Impreza med samma upplägg men det varvet är inte lika imponerande. Med tanke på att den kostar £17 och bara runt 12 min är tillägnat ringen så kanske det känns lite onödigt att köpa den för bara det varvet. Men tycker man bilen är lite ball så är filmen helt ok.
_________________ :: Mikael Lindqvist |
||||
är det den med hela historien om Skyline ?? Där dom går igenom bilen underifrån m.m och talar om vad allt är och vad som skilljer modellerna åt ???
Är det den (Nissan Skyline GTR.avi) så har jag sett den och den är värd att se.. ![]() _________________ MackeMaehlum |
||||
Jo det är den. Riktigt intressant att se ringen segmentet oxå. ![]() _________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||||
dumm fråga kanske men vart hittar jag "Duke" smått såld på skyline och skulle vara intresserad av film om den _________________ Jimmy Woodruff |
||||
http://www.dukevideo.com/ ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
kanonkula ![]() _________________ Jimmy Woodruff |
||||
Här kan du nog hitta dylika filmer http://www.tremek.com/forum/
_________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1405 besök totalt |