Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Dirk Schoysman, ett varv med en gatreggad Nissan Skyline
1405 besök totalt
RS 1800
Göteborg
Här sen Feb 2003

Trådstartare

Storstädade hemma idag och hittade filmen Nissan Skyline the Story, hade glömt av att jag hade den. Höjpunkten är ju hans varv på ringen med en gatreggad Nissan Syline, jäklar vad det går. Några andra som sett den?

Bromma
Här sen Dec 2002

Re: Dirk Schoysman, ett varv med en gatreggad Nissan Skyline

RS 1800 skrev:
Storstädade hemma idag och hittade filmen Nissan Skyline the Story, hade glömt av att jag hade den. Höjpunkten är ju hans varv på ringen med en gatreggad Nissan Syline, jäklar vad det går. Några andra som sett den?

Tyvärr inte, vad heter filmen? Jag har för mig att den går att köpa på Duke, men är inte säker.

RS 1800
Göteborg
Här sen Feb 2003

Trådstartare
Jo den finns på Duke, Nissan Skyline the Story heter filmen. Finns både på DVD och VHS. Finns en film för Subaru Impreza med samma upplägg men det varvet är inte lika imponerande. Med tanke på att den kostar £17 och bara runt 12 min är tillägnat ringen så kanske det känns lite onödigt att köpa den för bara det varvet. Men tycker man bilen är lite ball så är filmen helt ok.

Gotteborg
Här sen Okt 2003

är det den med hela historien om Skyline ?? Där dom går igenom bilen underifrån m.m och talar om vad allt är och vad som skilljer modellerna åt ???

Är det den (Nissan Skyline GTR.avi) så har jag sett den och den är värd att se.. thumbs up

Fjollträsk
Här sen Jan 2003

Acke skrev:
är det den med hela historien om Skyline ?? Där dom går igenom bilen underifrån m.m och talar om vad allt är och vad som skilljer modellerna åt ???

Är det den (Nissan Skyline GTR.avi) så har jag sett den och den är värd att se.. thumbs up

Jo det är den. Riktigt intressant att se ringen segmentet oxå.

Tidigare:
Audi RS4 B5
Audi S2
Citera
me_jimmy
Köping
Här sen Jan 2005

RS 1800 skrev:
Jo den finns på Duke, Nissan Skyline the Story heter filmen. Finns både på DVD och VHS. Finns en film för Subaru Impreza med samma upplägg men det varvet är inte lika imponerande. Med tanke på att den kostar £17 och bara runt 12 min är tillägnat ringen så kanske det känns lite onödigt att köpa den för bara det varvet. Men tycker man bilen är lite ball så är filmen helt ok.

dumm fråga kanske men vart hittar jag "Duke" smått såld på skyline och skulle vara intresserad av film om den

Torshälla/Eskilstuna
Här sen Nov 2002

me_jimmy skrev:

dumm fråga kanske men vart hittar jag "Duke" smått såld på skyline och skulle vara intresserad av film om den

http://www.dukevideo.com/

me_jimmy
Köping
Här sen Jan 2005

Peeter skrev:
me_jimmy skrev:

http://www.dukevideo.com/

kanonkula thumbs up

Finspång - Kalix
Här sen Nov 2002

Här kan du nog hitta dylika filmer http://www.tremek.com/forum/

BMW 325ti
En upptagen Man
Citera
Nürburgring
1405 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande