| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Volvo 850 VS Saab 95 på Kinnekulle ( 2 st filmer )
|
2017 besök totalt |
|
Lägger ut 2 filmer inifrån min bil när jag körde bakom Fuling . Från 2dagars Kinnekulle träffen den 2 Juli. Det är första gången som jag har lagt ut filmer på nätet så kvaliten är kanske inte den bästa men det går att titta.Håller på och lär mig att lägga över filmer till datorn . Länk till filmerna http://www.home.sol.se/turbo/ Välj spara som från den vänstra stapeln . film 1 och 2 _________________ --VVTS-- |
||||
|
|
||||
Tack Kristian
Att jag körde med T-shirt beror på att det var förbaskat varmt den dagen och köra med ECCen på hade jag ingen lust med( stjäl effekt ) , handskarna hade jag beställt men hann inte få dom lev. innan träffen så därför blev det arbetshandskar . Har fått dom riktiga handskarna nu så jag kommer köra med dessa på Anderstorp , tisdag nästa vecka. _________________ --VVTS-- |
||||
Det ursäktar ju inte t-shirten - tycker jag.
OKI - jag drar själv upp ärmarna på raceoverallen när det e varmt - men de går bara att dra upp till 10cm nedan armbågen.
du sklal få se min nästa film inom kort. vi kommer filma ansiktet på alla som får åka DRIFT-TAXI på tisdag *L* ett tips. Köp en OMP mek-overall på Micro. billiga & bra. _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Ja film vill vi se
Kommer beställa en overall inom kort
_________________ --VVTS-- |
||||
|
Re: Volvo 850 VS Saab 95 på Kinnekulle ( 2 st filmer )
Trevligt! Med det motorljudet som är din kupé på filmen så kan du gärna få fortsätta lägga ut fler sådana här filmer
Men Fulings vagn lät ju inte heller så dumt. Finfint kört dessutom.
_________________ Peter Karlsson |
||||
|
Kul film
Att få se Fulings 95:a på kullen gör ju att man blir smått åksugen. Snyggt kört åxå! _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||
|
citat:
Körde ni fullt båda två? Jodå, så fort det går
Maciek håller nog igen lite på rakan. Saabaset går lite fortare i böjarn så vi enades om att det var bäst om jag låg först. citat: Låter som om du har vanliga gatdäck på Vobblon förresten Nix R-däck. Komho .... bredd 205or om jag kommer ihåg rätt. För smalt till blysläden
citat: Lite nyfiken på vilka tider ni körde på ?? Hmm kollar man filmerna runt 1.10(+-2) Rackarna kul var det _________________ Johan Sjölinder |
||||
|
Re: Volvo 850 VS Saab 95 på Kinnekulle ( 2 st filmer )
Tackar
Fler filmer kommer på min hemsida
_________________ --VVTS-- |
||||
![]() |
Bilder o videos
|
2017 besök totalt |