| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Gissa bilen (avdelning xxxxx?)
|
1576 besök totalt |
|
Den här rörramen hittade jag på en vägg i under semestern (Bra mycket snyggare än en Picasso iaf! )
Frågan är vad den tillhör för bil?
Sen kanske någon har en åsikt om trianguleringen också? _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||
Hehe, det är nog första gången den bilen jämförs med en båt....
_________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||
Inte alls så tokigt gissat, märket stämmer....
Vilken modell? _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||
Blir juh svårare att köra om den då
_________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||
|
||
Den här??? En av mina absoluta favorit-Porschar, men det är ändå inte det chassiet...
||
|
||
|
Gissar på 917/10, men den sextoncylindriga motorn användes väl aldrig i någon tävling?
Man monterade mera turbo och så blev det 917/30 i stället. EDIT, F-n vet om det inte är en 917/30. Får gå ner i garaget och kolla in min egna.
_________________ -- |
||
Grattis! Rejsas Porsche-åkare kan sin märkeshistorik!
Visst är det en ram till 917/30 Så här ser den ut påklädd (....och helt rätt, enligt uppgift rejsade man aldrig med 16 cyl sugmotorn)
||
![]() |
Bilder o videos
|
1576 besök totalt |