Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1242 besök totalt |
Då var man hemma igen,
efter 4 dagar på ringen. Som nybörjare känner man sig lite mätt, men när man tittar på bilderna och kollar på filmerna längtar man redan tillbaks. Några här som också har eller är nere som har bilder? /easec _________________ Mats Johannesson Jag vet inte alltid vad jag pratar om, men jag vet att jag har rätt. http://easec.blogspot.com/ |
||
Jag har några bilder från söndagen från Hocheichen och Hatzenbach.
Vad körde du för bil? om det var en blå svensk-reggad Subaru tror jag att jag har en ganska bra bild med ett lagom ställ. ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
Cool bild. I den här kurvan begränsar sig mina erfarenheter till ett DRRRRRRRRRRR på betongen som kändes lika distinkt i svanskotan som provkörningen av något man köpt i ett stånd på Pride festivalen...tror jag. _________________ ![]() Staffan Bergholm, 911 TURBO -91 |
||
tyvärr bara en SAAB!!!
![]() _________________ Mats Johannesson Jag vet inte alltid vad jag pratar om, men jag vet att jag har rätt. http://easec.blogspot.com/ |
||
ok, skall kolla efter bilder på Saaben när jag får tid att gå igenom dem.
Kom hem igår efter en händelselös hemfärd, åkte 6.00 och var hemma 21.15, lite träligt att köra själv men GT3:an är förvånansvärt bekväm att åka långt i. Helgen bjöd på genomgående bra förhållanden med väldigt lite trafik. Det regnade lite varje dag men inga riktiga skyfall så banan torkade snabbt. Kul att träffa vännerna Kalle och olof. För att vara förstagånsbesökare skötte de sig väl. Det blev väl inte så många varv men det kändes tryggt att ha deras stöd när man skulle sjunga helan-går klockan 3 på morgonen på Maggies Boxenstopp för att överrösta tyskarna! ![]() ![]() Tack (?) för alla Eifelgeist som ni bjöd på! ![]() ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1242 besök totalt |