| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: MINI Cooper S -03
|
877 besök totalt |
|
Ser ut som jag ska skiljas från kärran. Spec som följer. Mini Cooper S -03 5900mil Svensksåld/fullservad Dark silver m. vitt tak Båda paketen Helskinn (lapisblått/svart) Klima Xenon Tonade rutor bak (fabriks) vita blinkers/positionsljus Taklucka Aerodynamikpaket Vita bakljus (Vita stripes medföljer) 17" Vita S-lite fälgar Nypris c:a 270.000:- Modifierad hos Kelleners Sport mindre remskiva, annan programvara (varvstopp 7500) Nytt avgasystem från katalysatorn och bakåt c:a 218hk/248Nm KW Variant 2 Coilovers (ställbara i höjd/hårdhet) (orginalchassi finns också) Ferodo DS performance-belägg runt om Stålomspunna slangar fram Pipercross öppet filter med avskärmning Fjäderbensstag Främre bärarmsbussningarna bytta mot powerflex B&M Short-shifter medföljer (Tror jag fick med allt) Prisidé: 185.000:- p.o.k. Med KW-chassit projekttråd: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php 1.32.97 i Bilsport SS innan bussningar, belägg och fjäderbensttag med R-däck med mej bakom ratten
|
|
Specialdeal i några dagar framöver, 175.000:- p.o.k. som den står nu.
Annars kommer jag sälja chassi m.m. separat om ingen är sugen. Njuter varje gång man e ute och kör men har köpt lägenhet så den ryms inte i budgeten
|
![]() |
SÄLJES
|
877 besök totalt |