| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 18'ATS DTM, Kumho R-däck
|
926 besök totalt |
|
Min bil lever bättre på mindre hjul. (Tror jag) Jag undrar därför om någon vill köpa mina fälgar och däck? Fälgarna är äkta ATS DTM 8J X 18. Bultmönstret på ATS 18-tummare är samma på alla fälgar. Man får istället med en spacer med det bultmönster man behöver till just sin bil. Jag har spacers med bultmönster till bl.a. BMW 5/120. Fälgens ET är 65mm men med de nödvändiga spacern kommer det det ner till ett ET på 43mm. Fälgarna passar allstå till vilken bil som helst, det är "bara" att beställa rätt spacer av ATS. (Vilket jag nog skulle kunna vara behjälplig med) Lägsta nypris jag hittat på fälgarna är: 4500:-/styck = 18.000:- Däcken är 225/40 18 Kumho Ecsta V70A. På två av hjulen är det 4,5mm mönster kvar och på de två andra +3mm. Lägsta nypris jag hittat är 2500:-/styck = 10.000:- Mitt pris: Bud! Själv brukar jag irritera mig på folk som skriver "bud" som pris. Man vet ju inte om det kostar 10:- eller 1000:- Det är därför jag tagit med ovan referenspriser. For the record: Jag förväntar mig såklart inte att någon skall bjuda 28.000:-
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
|
|
![]() |
SÄLJES
|
926 besök totalt |