| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Lite sköna semesterbilar genom Europa!
|
1502 besök totalt |
|
Hade en liten tripp ner till rivieran i bilen, sen därifrån efter två veckor till Monaco och genom Tjeckien en vecka innan Sverige vistelsen var en självklarhet igen. Här kommer lite goa bilar på vägen ner, vissa bilder blev ju lyckade, andra, jaaa, mindre lyckade
Härlig äldre kvinna i sina bästa 45+ körde denna Carrera! [/img]
Klassiker fanns det gott om, gissa bilen!
Tyckte den här bilden blev riktigt bra, förutom lite dålig fokusering.
Som sagt, klassikerna fanns det gott om!
Porsche GT3 nere på rivieran i staden Bandol, 14mil väst om Nice, 6mil väst om St Tropez
Porsche Carrera 4S, samma parkering som GT3an
Mkt Porsche
Ferrari 355
Porsche Turbo, flugorna fick en nobel död
Underbara Ferrari 360!
St. Tropez Fick med bilen ändå, står bakom Quattroporten
Underbart välskött Jaguar
Äh, inget speciellt med en 300 foots båt eller?
Drömbilen
Diggade skarpt gubbens SL65AMG
St. Tropez F1 shop
Med en härlig raritet! Finns, som modellens modell, endast i 399 exemplar! Pris: 3490_
Tycker vi om!
Även lite go-karting på en av de bästa Kart banorna jag kört på! Här syster och jag!
Systern tar kurvorna bra!
Samt jag
Samt en härlig 180 gradare:
Monaco Marina garaget
Aston Martin DB9
Ferrari 360 Spider
BMW 645Ci
Bentley
BMW Z1
Lite utsikt får vi ju ha också!
Mer Aston Martin
Ferrari 612 Scaglietti
Drömbilen igen
Söta tjejer i fina miljöer
Fick ju sitta i en F1 bil till slut
Till sist blev det ändå en "supersportbil" i Monaco!
och självklart lite däckspår från F1 säsongen!
Till sist, en Ferrari 430!
Det var alla bilder jag nu la upp, finns fler! Blev ändå en hel del! Hör av er om ni vill ha alla bilder, finns på MSN: langerjacob@hotmail.com! Njut av det som går att avnjuta!
//Jacob _________________ Jacob Langer |
||||
|
|
||||
Jag tyckte också att bilden blev fin där, tycker skarpt om den nedre delen av bakpartiet, som en breddad F1 nos samt inverterad, haha, förstår du? Riktigt fin bil, blev nästan lite förundrad över varför jag inte fick se några fler supersportbilar, en Pagani Zonda kunde ju blivit höjdpunkten kanske:) Värt att notera är att Monaco har ungefär lika många Porsche per capita som Sverige har Volvo. Och det vill f*n i mig säga många, blev ingen raritet längre direkt
_________________ Jacob Langer |
||||
OT: Spottade 2st (!) på öland för en vecka sedan, en mörk svart tror jag, samt en vit. _________________ Mvh Martin Peterson Bilar: 2st Honda Civic 1200 -78 Audi A4 Quattro 1.8T -01 |
||||
Dom är mycket vanligare i sommartider, tro det eller ej Finns en fin i Göteborg, Johannebergsområdet. En fin röd. Fast ärligt talat, lila färg? Inte särskilt snyggt..
_________________ Jacob Langer |
||||
|
Fina bilder med mycket godis!
Det gillar vi! Jag var nyligen i La Baule på frankrikes västkust och där fanns också väldigt många fina bilar men tyvärr inte så många porschar. Mest mercor och BMW-kupéer.
Har du fler fina bilder så får du gärna lägga upp dem också, om det inte är för mycket jobb vill säga. |
||||
![]() |
Bilder o videos
|
1502 besök totalt |