Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2318 besök totalt |
hur långt är det till nürburgring
har sökt men ej hittat. hur långt är det ner till ringen från sverige? gärna om någon vet från linköping eller någon sida där man kan kolla detta. _________________ Gustav Olofsson ![]() Volvo V40 T4 2002 |
||
Kolla www.mapblast.com
_________________ Anders Dauner |
||
148 mil från Stockholm (Öresundsbron och färjan Rödby-Puttgarten), samt A1 genom Tyskland).
www.map24.se är en annan bra kartsida. _________________ ![]() BMW M3 E92 -10 |
||
Halvgammal tråd iofs, men då jag kom hem för ett par timmar sen svarar jag ändå!
Åkte från banan 20.30 i går kväll och kom till Sthlm 15.00 i dag. Dock stannade jag en timme i Helsingborg, sov en timme i Hamburg och körde även fel nere i Tyskland en gång. ![]() _________________ Victor Frykholm |
||
Startade tisdag klockan 6.00 - var hemma i Bromma 21.15. Tog det tämligen lugnt. Körde 1:an över Bremen. _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
Du är en snabb rackare du ![]() _________________ Victor Frykholm |
||
Jag åker ju Vectra, så vad hade du väntat dig. ![]() Enligt färddatorn hade jag åkt 128,9 mil ner, med en genomsnitts hastighet på 117,2 km/t. Hem hade jag åkt 127,5 mil med ett genomsnitt på 116,7 km/t. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2318 besök totalt |