Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1545 besök totalt |
Konstiga frågor, men vill ha full kontroll!
Bara 10 dagar kvar!!! om man har köpt flervarvsbiljett, stannar man ute på banan eller måste man köra igenom bommen igen? Kanske konstig fråga men det kommer att vara mitt första besök! /easec _________________ Mats Johannesson Jag vet inte alltid vad jag pratar om, men jag vet att jag har rätt. http://easec.blogspot.com/ |
||||||
Re: Konstiga frågor, men vill ha full kontroll!
Man måste in och igenom kontrollen igen. Men det går att åka direkt in i kön. Ha det så trevligt och glöm inte att vila kroppen även om bilen klarar mer. Varvet är långt! ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
Det är kontanter som gäller! och tur är väl det, med kortet märker man inte lika lätt hur mycket pengar som går åt. Euron lurar också hjärnan till att tro att det inte är så dyrt... ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||
I allmänhet kan det vara bra att ha lite Euro med sig. Jag körde bara med plastpengar tidigare i somras. Det gick ju sådär, fick låna av mina kamrater en del när det inte togs kort ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
Japp, betalade med kort i höstas, inga problem. ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Fast det är nog bara accepterat när man köper flera varv åt gången. Jag försökte köpa ett varv med VISA-kort och det gick ju inte alls för sig. Det var 2004, men tja.. Tyskland och VISA är ju som att åka tebax till 80-talet. På Movie Park (nöjesfält) så tog dom fram en sån där 'dragmaskin' som gör en kopia av kreditkortet...
![]() _________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1545 besök totalt |