| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Garageplats Majorna Göteborg uthyres okt-nov
|
1805 besök totalt |
|
Efter flytt har jag en garageplats över i Majorna i Göteborg. Det är ett stort varmgarage med bur. Tvättplats finnes. Uthyres under oktober och hela november. ordinarie hyra 1092:- för perioden. Rejsa-hyra är 600:- Det är ju skandal att en bra plats står tom centralt i Göteborg...
|
|
Det finns möjlighet att ta över platsen helt efter november, ordinarie hyra är 546:- per månad givetvis billigare fram tills dess.
Det går att stapla däck och prylar framför bilen om den är normalt stor, platsen är ca 6 m lång. Det går in en XC90 på platsen om man vill - den är hög.
|
|
Hej Kristoffer.
Var i Majorna ligger garaget. Möjligtvis inte på Amiralitetsgatan, Wallenstam som hyres värd. om så är fallet så är jag intresserad. Hyr i dagsläget av dem där och önskar ha bur plats. Mvh Christer _________________ Chris Ter |
|
|
|
|
|
_________________ Fredrik Ståhlgren Alfa Romeo 75 TS Challenge, CRT #36 Fiat Coupé 20V Turbo Plus https://www.instagram.com/fred_fiat/ |
|
|
|
BUMP!
Platsen fortfarande tom, bara att hugga. Fyndpris 1200:- för att stå där november ut. |
|
Suck.
Imorgon är det bara två månader kvar.... Nån som vill prova? ordinare hyra för två månader är 2 x 546:- , min hyra är klart billigare. |
![]() |
SÄLJES
|
1805 besök totalt |