Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1722 besök totalt |
Vilken bana? (bunt bilder)
En hel bunt o gissa på. Den här är ju lätt: Nr1: ![]() Den här är lite svårare kanske? Nr2: ![]() Den här vet jag vem som borde gissa rätt på: Nr3: ![]() Inte helt lätt? Nr4: ![]() Från ett land med väldigt raka vägar: Nr5: ![]() Betydligt lättare: Nr6: ![]() Den här bör inte vara så omöjlig heller: Nr7: ![]() Lätt som en plätt? Nr8: ![]() Skiiiiitlätt? Nr9: ![]() Hade inte jag fixat iaf: Nr10: ![]() UNDERBAR att köra: Nr11: ![]() Den här hade jag inte kunna gissa heller... ![]() Nr13: ![]() MÅNGA MÅNGA poäng till den som vet vad det här är: (ser ju skoj ut!) Nr14: ![]() _________________ ![]() |
||||||
Vi gör ett försök:
1: Spa-Francorchamps 2: Montmélo 3: Brooklands 4: Macao (?) 5: Sachsenring (?) 6: Dino Ferrari 7: Sears Point (?) 8: Silverstone 9: Watkins Glen, långa 10: Brno 11: oulton Park 12: ????? 13: Magny Cours 14: Elkhart Lake (?) _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
1. Spa
2. Barcelona 3. Indianapolis ? 4. Macao ? 5. ? 6. Imola 7. ? 8. Silverstone 9. ? 10. Brno 11. Oulton Park 12. ? 13. Magny Cours 14. Sachsenring ? Kul, mer sånt !!! :up: |
||||||
Kan man få facit någonstans ? på något gömt ställe för oss som är usla på att gissa och för lata för att gå igenom 4000 banskisser i GPL (får ju inte ens igång det på min dator)..
![]() |
||||||
okej, här är några som ni ju lyckats få rätt flera av er:
1. Spa 2. Barcelona 6. Imola 8. Silverstone 10. Brno 11. Oulton Park 12. Oops... ingen bild 13. Magny Cours Sen har några prickat några till rätt.... ![]() _________________ ![]() |
||||||
Sorry, såg inte att du redan skrivit det, eftersom det inte stod med i Magnus sammanställning! Hedras den som hedras bör! ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||
1. Spa
2. Barcelona 3. Brooklands 4. Changwon (South Korea) 5. Hallet (US) 6. Imola 7. Sears Point 8. Silverstone 9. Watkins Glen 10. Brno 11. Oulton Park 12. Oops... ingen bild 13. Magny Cours 14. Tor Poznan (Polen) ![]() _________________ ![]() |
||||||
|
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1722 besök totalt |