| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Honda crx vtec
|
1421 besök totalt |
|
crx vtec-91 16300mil svensksåld nybesiktigad och nyligen skattad ny lack i våras. färgkod r81 ( tyvär några rinningar) mattsvart huv med sparco huvlås bortagen vinge och antenn Halvbur, vitlackerad Rensad från inredning bakom stolarna (det mesta finns kvar och följer med) 2st röda momo rookie glasfiberstolar (orginalstolar följer med) 4punktsbälte på förarsidan shortshifter och mugen växelspaksknopp extra varvräknare med shiftlight momo sportratt tokico fjädrar och stötdämpare (Har rullat 300mil) 15" lenso vpd med yokohama a539 däck Kyrobehandlade skivor med carbotech belägg fram insatssportluftfilter 2" avgasystem med mc ljuddämpare som slutburk en extra rensad katt nya kompletta drivaxlar honda orginal ny vindruta nya lambdasonder Har en galant läpp som jag inte hunnit montera Väger 927 kg med 1/4 tank Många av delarna som sitter på har enbart rullat 300mil så som shortshifter, fjädrar och dämpare, bur och stolar, drivaxlar, vindruta. nyservad med olja, oljefilter, tändstiftstift och nya bromsbelägg bak. finns några små bucklor på motorhuven och några lister saknas bilder: http://attitude.mine.nu/bilder/BOB/c pris 45 000kr billigare vid snabb affär Kan tänka mig att behåla stolar,bälte, bur och fälgar och sälja för lägre pris. kan tänka mig byta mot impreza GT tel: 0707988162 _________________ Robert Gustafsson www.attitudemotorclub.com Subaru impreza gt-98 golf GTI 16v-87 austin mini 1275GT-74 mm |
|
Hejsan!
Har du bilen kvar? Jag är ev intresserad att handla den i slutet av denna mån till rätt pris. Ska köra bana med den så all utrustning du har är av intresse. Skulle vara kul att komma o titta på den om det finns möjlighet. Jag bor i Halmstad, är du västerut nångång hade det ju passat finfint!
slå en signal på 0763-093737 |
|
_________________ Robert Gustafsson www.attitudemotorclub.com Subaru impreza gt-98 golf GTI 16v-87 austin mini 1275GT-74 mm |
|
_________________ Robert Gustafsson www.attitudemotorclub.com Subaru impreza gt-98 golf GTI 16v-87 austin mini 1275GT-74 mm |
|
![]() |
SÄLJES
|
1421 besök totalt |