| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Bilbilder från Londons gator.
|
1700 besök totalt |
|
Bentlyn hade en bra irriterande blå färg. Brukar inte de vilja vara lite diskreta i England?
|
||||||
joo tyckte de me...såg nästan photoshopat ut, men vad vet jag, allt ser ju ps:at ut för mej...
_________________ Kalle Uhr |
||||||
Det ända jag gjort med korten är att jag har tagit ner dom i storlek.
Men här finns dom i original, om du vill jämföra färgen på dom. http://albums.photo.epson.com/j/Albu _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
|
Re: Bilbilder från Londons gator.
Tror inte det hade varit så roligt att provköra dom inne i London.
Dom hade lokalen låst, så man fick använda en dörrklocka för att göra dom uppmärksamma på att man ville komma in och titta.
_________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
|
Den blå färgen får mig att tänka på serien Fotboll$fruar. Där kör alla runt i sånt... men de som inte har "gamla pengar" är väl inte intresserade av att vara diskreta?
Det finns nån där som kör en Elise med intressanta stripes. Tror den var orange med en gul rand och en blå eller röd rand, det såf iaf väldigt konstigt ut. |
||||||
|
Re: Bilbilder från Londons gator.
Har för mig att jag också plingade på dörrklocka när jag tittade in hos Lamborghini Stockholm
Fast de var väldigt vänliga och trevliga därinne även fast man inte skulle köpa nån Lambo
|
||||||
haha nej ja tror dej alltså men färgen var så stark _________________ Kalle Uhr |
||||||
![]() |
Bilder o videos
Bilbilder från Londons gator.
|
1700 besök totalt |