Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3531 besök totalt |
Nej, det skall vara 99 på den i Sverige. Tillverkas på Shells raffinaderi i Göteborg. _________________ Tobias Carlsson Suzuki Swift Sport Porsche Boxster S (Såld) |
||
Efter att ha läst detta:
"Hur mycket förbättrar Shell V-Power accelerationen? Tester på olika bilmodeller, som använder högoktanig bensin, visar en klar förbättring av accelerationen jämfört med vanlig 95 oktanig bensin. Storleken på förbättringen varierar naturligtvis mellan bilmodeller." På deras sajt, skrev jag ett mail och bad att får ta del av testerna för att se om min värdering i orden "klar förbättring" överenstämmer med deras. jag återkommer om jag får något svar. _________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||
När jagvar på Gotland i början på Augusti såg jag en svart F430 med regnr F430 F1, så att det var den enda som fanns på Mantorp är inte sant ![]() Men jag kan tänka mig att det var en upplevelse, låter underbart domdär maskinerna. _________________ Kristoffer Dahl SpekkEd Racing - SLC 2015 |
||
Då har vi rätt ut det ![]() _________________ Tobias Carlsson Suzuki Swift Sport Porsche Boxster S (Såld) |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3531 besök totalt |