| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: mekplats södermalm Stockholm - TMF snodde den
|
1144 besök totalt |
|
Vi är fyra stycken som delar ett inre avskärmat garage vid Danvikstull och har en plats ledig nu. Totala ytan är 120 kvadrat som vi delar på. Vi söker efter en femte bil eftersom en bil flyttat till Dalarna... I garaget finns det möjlighet att dela på tryckluft (vissa gemensamma verktyg finns), svetsar, motorlyft, pelarborr, arbetsbänkar, rinnande vatten, garagedomkraft modell större, egna hyllmeter för reservdelar etc finns, liksom kylskåp stereo, tvättmaskin för arbetskläder mm gagaret ligger inbyggt i ett öppnare garage med egna inre insynsskyddade väggar samt "hangarskjutportar" samt ytterligare yttre portar. Full värme vintertid och lagom svalt på sommaren. Tillgång till toalett och dusch finns i garaget. Inga jobbiga nerfarter, låga eller obefintliga höjdskillnader gör att min Seven tex inte skrapar i som i andra garage på Södermalm. Inga vägbulor på vägen dit heller.... Helst inga totalrostiga jätterenoveringar med tonvis med svetsning... men det behöver absolut inte vara helt färdig bil. Just nu är vi en 11-sekunders raktfram Mustang, en T-23 rod och en veteranbubbla under renovering samt min Seven som står där. I annan del av garaget finns två bilmekar som kan göra större jobb om man behöver hjälp. Den ena är gammal formelfordmek men renoverar mest veteranbilar etc nu. Finns även en bärgningsfirma där om man behöver hjälp med sånt... Vi är lite noga att rätt person hyr platsen så vi bibehåller den goda stämning som finns. Vi träffas gärna och så får du kika på platsen. Hyran ligger på 1200kr/månaden. PMa om intresse finns!
_________________ M a g n u sS o l l e n b e r g
|
|
Garageplatsen är dessvärre inte längre tillgänglig.
Den gick till ett otroligt dedikerat raceteam som håller på att bygga upp en Race-Falcon. Hoppas ni som PMat mig hittar platser!
_________________ M a g n u sS o l l e n b e r g
|
![]() |
SÄLJES
|
1144 besök totalt |