Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1220 besök totalt |
Ny bok!
Hittade den här på www.millhousebooks.com Kings of The Nurburgring. Category: Motorsport - Full Price Author: C. Nixon. Working from race reports, biographies, autobiographies and personal reminiscences, Chris Nixon tells the stroy of the Nurburgring through the exploits of the 14 drivers he considers true Ringmeisters, from Caracciola who won the inaugural 1927 race to Jackie Ickx who won the last 1000km race in 1983. some 135,000 words of text are accompanied by numerous illustrations, many of which have not been seen before. 320 pages, 250+ illustrations. Hbd. DELAYED UNTIL APRIL 2005. Provisional price £39.99, to be confirmed later Men det verkar som om vi får vänta till våren på den... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
Fanken också, och jag som tänkt handla den på Birmingham-mässan i januari. fast jag skall nog kunna hitta något annat att roa mig med. Exelens was expected kanske? 1500 sidor Porschehistoria borde väl täcka det mesta...
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
Nu är den inhandlad hos Margie, www.margie.se
Inte billig, 975 kr, men värd varenda krona. Rekommenderas! ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1220 besök totalt |