| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Kolfiberinsug M3, M-coupe /M-roadster
|
1831 besök totalt |
|
Ungefär vilken prisklass hade du tänkt dig? Så jag inte är otrevlig och ger dig ett bud
_________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||
|
Jag har ju drömt våta drömmar om ett sånt länge...... kanske läge att slå till.
Vet du vad exakt som behövs för att få det att funka på min standardmotor? Är det annorlunda trattar i det än orginal? / John _________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||
Det krävs ett styrsystem eller chip som klarar att köra med bara spjällägesgivare utan luftmassemätare. Trattarna skiljer då dom är ingjutna i plenumet. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||
och jag som trodde att du redan hade sånt insug och därför brukar släppa förbi dig, nu har du mist ett psykologiskt övertag...
/Johan B
_________________ Johan B |
||
Jo det har dom visst för jag har j***s med dom flertalet gånger! Lösa, gjutna, alutrattar...inte plast som original.
|
||
![]() |
SÄLJES
S: Kolfiberinsug M3, M-coupe /M-roadster
|
1831 besök totalt |