| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Peugeot 205 GTI Monte Carlo 1991 Ge ett bud
|
2213 besök totalt |
|
Måste nu tyvärr sälja puggen eftersom suget efter en viss bil blivit för stort. Bilen har gåt drygt 14900 mil. Svart inredning i halvläder med träratt och träväxelspaksknopp. I April 2004 (ca 600 mil sedan) byttes bakaxel, avgassystem och lite annat småjox. Motor och växellåda funkar kanon och bilen känns fräsch att köra. Nya kol i både startmotor och generator. Sommardäck (håller 1 säsong till) samt dubbade vinterdäck (håller nog 2 säsonger till) sitter båda på 15 tums Speedlinefälg. Utöver detta ingår även ett extra sommardäck. Larm med fjärrkontroll samt immobilizer. Sitter även en Radio/CD-spelare i av typ Panasonic RDP200. Defekter: Minde lyckad omlackering av höger framskärm.
Pris. 15 000 kronor inkl MOMo rattnav och nya EBC Greenstuffbelägg för frambromsarna Kontakt: Tel. nr. 0122-19935 eller på mejlen: koenigvonschweden@hotmail.com _________________ Mvh Sven Lundin - Lancia Delta HF Integrale 16v |
||||||
|
Jag är ruskigt sugen!
Måste bara se över en finans, kan komma med svar i mitten av nästa vecka! /Erik _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||||
ok. Har lite mer bilder på den också om det är av intresse. _________________ Mvh Sven Lundin - Lancia Delta HF Integrale 16v |
||||||
Jag gärna! Du får gärna maila dem till erikjakan@gmail.com _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||||
Där pep dom iväg. Se din mejl
_________________ Mvh Sven Lundin - Lancia Delta HF Integrale 16v |
||||||
|
Kan du skicka fler bilder till mig också? Kan tänka mig köpa den om den ser bra ut. Då blir det en snabb affär.
mattias.lundstrom@flowsystems.se _________________ Mattias Lundström |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
2213 besök totalt |