Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1146 besök totalt |
Imorgon tar jag ut bilen för första gången i år!
Kommer inte att kunna sova i natt! ![]() |
||||
Både jag och nej, tyvärr hann jag aldrig ta ut bilen utanför stan.... Att köra sportbil i stan är som att som att se "Gladiatorn" på en svartvit 14-tummare, det tar liksom bort en stor del av känslan.... Förhoppningsvis blir det bättre väder till helgen. Jag kommer även att sätta på en sportkat i helgen, vilket inte lär göra det hela tråkigare.... |
||||
Blir säkert kul att köra idag.... man ångrar nästan att man la på 295 sommardäcken
![]() ![]() |
||||
Måtte djävulen ta SMHI och Lage!
![]() Eller det kanske inte är deras fel att det snöar? ![]() ![]() Jag ska ut och köra, men det får väl bli på söndag som premiären tas. Det ger ju lite mer tid för skiten att försvinna från vägarna. Var precis iväg och diskuterade med Totte som har sidan som det länkades till i "Kul tur"-tråden. Fick ett tips om en trevlig runda på ca 25 mil. Kent Samuel: Vet inte vad det är med Jönsköpings gatukontor, men när jag åkte ner till tyskland den 20:e Feb och passerade Jkpg var det -3, klart, ingen väderfront i antågande, torr väg på E4 och en saltbil som var ute och körde och spred sitt vita gift ![]() ![]() ![]() Daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||
Nä, det är många här som inte är riktigt som dom ska ![]() Trodde det var slut på skiten för i år, men de upphör aldrig att förvåna. och varje år så klagar de i november på att de avsatta pengarna för plogning och saltning är slut, ändå snålar de ju knappast med det i april heller. Hoppas på torr asfalt imorrn ![]() _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||
Inte så konstigt om pengarna är slut i november när dom saltar året runt! ![]() ![]() D _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1146 besök totalt |