Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3893 besök totalt |
20050828 - Delt 4 Knutstorp Söndag (Många bilder)
Söndagen var dagen som var namngiven Racing för mig och min flickvän Marie när vi var på tour runt om i södra Sverige. Jag fotograferade och pratade med en hel del folk. Hej allihop! ![]() ![]() Marie pratade med massor av nya männsikor hon aldrig träffat förut, frågade massor och lärde sig ännu mer. ![]() Marie lyckades troligen dessutom kvala in som en av de mest nervösa tjejerna på hela Knutstorp.. Hon hade tackat ja till att vara kranskulla under söndagens prisutdelning. ![]() När frågan ställdes för nån vecka sen så lät det: Ja!! ![]() När sedan tiden drog ihop sig och dagen närmade sig belv frågorna fler och fler och nervositeten steg till höga grader.. Tävlingsledare Kristian fick hjälpa till med svar om jag gick bet. ![]() Självklart gick allt bra bara hon fick komma till skott. Den absoluta höjdpunkten var nog när hon fick chansen att flagga av sprintloppet! Många tack till Kristian som gjorde detta möjligt! ![]() ![]() ![]() ![]() Racing är kul! ![]() Speciellt när vädret är beställt som det var denna helg. ![]() Ett snabb urval bland alla bilder. Ordningen är lite "hursomhelst". Samtliga bilder finns i mycket högre upplösning för dem som önskar. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||
Tack! ![]() Bilderna finns som sagt i större format om du vill ha nån speciell på väggen där hemma. ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||
för er som missat så finns det även en annan tråd med bilder och text:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=21991 Här kommer de bilder som jag lagt i den tråden: Var nere och fotograferade lite, bilderna finns på: http://www.zoomphoto.se några smakprov: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3893 besök totalt |