| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Underlig bild på Alesis DTM Mercedes
|
2240 besök totalt |
|
Satt och surfa runt lite på http://www.fotocommunity.de och hitta denna. Är det någon som vet bakgrunden till denna bild? och vad som hände sen?! Det ser ju något underligt ut?
_________________ H e n r i k P i h l |
||
Ja, jag har också lite svårt att förstå hur detta kunnat hända? Photoshopat är det nog inte med tanke på vart bilden kommer ifrån. Där finns riktigt fina bilder för övrigt (rekomenderas). _________________ H e n r i k P i h l |
||
Stämmer bra det! Vid ett "lite för snabbt" depåstopp lyckades Alesi ge sig iväg från resten av teamet med tankriggen kvar.. Lossade sedan senare under varvet om jag inte missminner mig
_________________ Nils Erixon |
||
|
Tja, Alesi verkar inte riktigt ha koll på sig själv just nu.
Gjorde två rena drivers errors på Zandvoort i helgen. Den första på kvalet var rätt spekualtiv, den andra var en "nosen i räcket" övning. Verkade som han var pressad och helt enkelt bromsade bort sig bägge gångerna. Själv hade jag en underbar racehelg där, med trevliga och högst intressanta teambesök hos både Mattias i Audi och hos Ingemar Perrson och Fredrik Larsson i Merca-teamet. Dessutom körde Jimmy Johansson oerhört snyggt i polo cup och blev tvåa. Till skillnad från Matiias slapp Jimmy se värsta konkurrenten på platsen framför. Led verkligen med Mattias som körde som en gud, men där bil och taktik inte räckte hela vägen fram. Men ett tag var det riktigt nära. Hoppas Paffet får vad han tål istället i Turkiet
_________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||
Ja, det kan ju förklara den något mystiska bilden. Han måste blivit något förvånad när tankanläggningen kommer flygande. Om han nu inte visste att den var med ut på banan? _________________ H e n r i k P i h l |
||
|
OT: Finns det förresten någon svensk tvkanal som visar DTM? och då inte i svt:s racemanér med förkortade race...
|
||
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
När de får kontakt med Abt så löser det sig nog...
|
||
![]() |
Bilder o videos
|
2240 besök totalt |