Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 3775 besök totalt |
|
||||||
Åhh.... Jag kommer inte ...
![]() ![]() ![]() Att folk ska envisas med att alltid gifta sig när de bästa bilträffarna är. Det händer TRE gånger denna säsongen. ![]() Jag som bara längtat efter Knutstorp sen förra året. _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||||
om det är någon tröst så är du inte ensam. Jag missar PCS på kullen när jag är i Halmstad på bröllop. Daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||||
Jag har för avsikt att komma. (Älskar "Knutan"!)
Men en liten, liten brasklapp vill jag lägga in. om jga kommer nlir det på std.-däck. (Jag hade hoppats få tag på R-däck till dess men det gick inte.) MVh /Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Jag tycker det är rätt bra att köra i regn, så kan man köra och känna efter gränserna lite utan att det går så fort... _________________ Pär Hylander |
||||||
Jag kommer nästan säkert !
Kommer att köra med gatdäck. Är väldigt glad om man kan få lite tips osv, eftersom det blir min första banträff, och första gången bilen skall gå på bana ![]() Har väl kört bana enstaka gång innan, men känner att det är bäst att inte vara "kaxig", utan vill gärna ta till mig av erfarenhet hos er som har ett antal varv innanför västen. ![]() _________________ Christian Jansson BMWCS #10364 SVKG #661 BMW 332is E30 ![]() |
||||||
Jag kan den 26:e men har förmodligen ingen BMW då längre. Får jag köra med porschen kommer jag
![]() |
||||||
Det tror jag att du får? om du varit Aktiv medlem något år innan. Men Per Hyltén i den här tråden kan säkert svara... Mvh/ Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Iom att du byter märke under säsongen så får du åka med din nya bil under säsongen. Men iom att du byter innan säsongen är igång så vet jag inte riktigt hur vi ställer oss till detta. Jag ska kolla med resten av styrelsen hur vi ställer oss i detta fallet. _________________ /Per Hyltén |
||||||
Jag har ju kvar M5:an än och har inte för avsikt att köra på alla bmwsc träffar med porschen. Men eftersom jag betalt så vore det trevligt att få köra åtminstånde engång. Men ju fler desto bättre ![]() Jag hade tänkt å köra med PCS men det va fullbokat trots att jag ringde så fort jag fick medlemstidningen ![]() |
||||||
Jag ska dit, om jag hinner komma hem från tjänsteresan som äger rum på någon tråkig testbana i Europa
![]() |
||||||
Som jag nämt i en annan tråd kommer jag att titta till er på Knutstorp. Nu kör jag Golf och köpte den i oktober så att hur jag än vänder på det blir det inget körande för min del. För att göra mig ännu mer deprimerad över att inte ha "rätt" bil kommer jag följa med en kompis och hans M3E30. Och lyssna på detta HAN SKALL INTE KÖRA
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Men jag får ju tillfälle att träffa trevliga människor ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 3775 besök totalt |