Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 11476 besök totalt |
Hittade en tuff bild med din bil! ![]() |
||||
[quote="oscar o"]
Tack Tack, det kommer mera under kvällen! ![]()
Du måste ju också få några bilder på din bil, antar att det var du som hade Carrera 4`an där så här kommer bilder på den! ![]() Det är inte var dag som min "lilla blå" får så mycket plats bland alla GT3, Rs och Turbo bilar. Tack oscar! ![]() _________________ Kristoffer Böök |
||||
Ja det var en fantastiskt bra instruktion av Anders och Mats, bästa jag haft! Fattar inte hur du mentalt ställer in dig på att hålla gasen i botten i den där kurvan, 49% av alla celler i kroppen måste ju bara skrika "NEEEEEJ" när du vrider på ratten (förmodligen fler av dom om du inte vrider på ratten) ![]() Men du kanske gör som Kenny Bräck, lägger vänsterfoten över högerfoten för att var säker på att reptilhjärnan inte gör något dumt. _________________ ![]() Staffan Bergholm, 911 TURBO -91 |
||||
Jag ökade successivt under dom två sista stintarna och till sist höll jag fullt och det gick ju bra 4 gånger tidigare men jag tappade väl fokus och då släppte det bak, på Kinnekulle sist sa instruktörerna att när man har känslan att detta är så fort det går att åka så skall man backa av lite för då är man för nära gränsen och det är bara att suga åt sig att kunskap som instruktörerna delar med sig av ![]() Det var en och annan tanke som for genom huvet på hemvägen men det är bara att ta nya tag och jag kan lova att jag inte tänker hålla fullt i vänstern efter krönet på Mantorp ![]() _________________ Magnus Svensson PCSR #8811 | 993 räääser Badanka Edt |
||||
Tack för det! Jag tror nog att faktumet att vi var en lite mindre grupp spelar in. Det blir helt klart mycket mer och intressantare diskussion när man är 8-10 pers än när man är 20. Jag tycker båda dagarna flöt på väldigt bra. Enda smolken i bägaren för egen del var att jag körde helt slut på vänster bakdäck relativt tidigt redan på lördag. ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
Tackar för snabb lösning av mitt däcksproblem! ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
Din bil=)? ![]() mvh |
||||
Intresserad av bilder? mvh |
||||
Tja, det kan väl vara av intresse men inget extra besvär för min skull. Om du vill kan du lägga upp här eller maila direkt på gt3 - bredband - net. _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
![]() ![]() ![]() och sen en film med GT3an på rakan ![]() ![]() http://www.barbapappa.net/oscaro/Gul Hoppas alla är nöjda med bilderna även fast de inte är några proffsbilder ![]() ![]() Med vänliga hälsningar, oscar |
||||
Don't ask me ! I still haven't got the hang of this APEX thing ![]() ![]() ![]() I overheated my rear tyres trying to keep you at bay in stint 3 when I had Jonsson on board but it was to no avail. Now I understand better when pro drivers complain about weight penalties in WTCC or STCC for ex and say they have to adjust driving style (now where is this excuse generator!) I will try to give you a match on Mantorp as well, may be if I finally manage to find a way around the sharp bend where you have the pit entrance... I just crawl through that one. We have had good fun on the track together this year Anders ![]() _________________ Vincent Mannent Porsche 964 3,3T |
||||
Tusen tack! Kul med filmen, det låter gott tycker jag! ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
Ja du vincent jag tror att du kommer ladda ordentligt på mantorp men om du kör om mig så ska jag jaga dej resten av mitt liv plus att jag nu har beställt nya gula pagid (så jag kan bromsa om dig) ![]() Jag tycker att det är underbart med våra pass så man kan mäta om man har lyckas med ett bra spår ses på mantorp _________________ ANDERS CALMEGÅRD |
||||
Du har PM mvh |
||||
Hoppas alla är nöjda med bilderna även fast de inte är några proffsbilder
![]() ![]() Med vänliga hälsningar, oscar[/quote] Hej oscar, Du har inga bilder i ditt digra arkiv på min gamla fina räserbil, en vit 964 RS? _________________ Bo Magnusson |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 11476 besök totalt |